»Zlasti pri hujših nesrečah, katerih reševanje in odprava posledic lahko trajata dalj časa (in lahko zahtevata tudi začasno popolno zaporo avtoceste), so prometni zastoji zelo dolgi, še posebej če gre za avtoceste, na primer primorsko, ki so že sicer prometno zelo obremenjene.«
»Če bi vozniki vozili v skladu s pravili varne vožnje, da bi se takrat, ko lahko, varno umikali na prehitevalni pas ali zmanjšali hitrost, če vidijo, da se nekdo vključuje na voznega s priključka, bi bilo manj tovrstnih motenj in posledično zastojev.«
»Da bo izvajala nadzor, saj se brez tega po dozdajšnjih izkušnjah vse skupaj ne bo obneslo. Večji zalogaj kot postavitev sistema bo namreč prepričati voznike, da ko je aktivirana neka omejitev, npr. 100 km/h, naj se vozi le toliko, pa čeprav tam, kjer je v tistem trenutku, ni zastoja.«
»Žal se je ob preboju zaradi želje po zagotovitvi dovolj velike odprtine za varen prehod delavcev z avstrijske strani opravil prevelik poseg.«
»Zahtevo za preostali del tega sklopa pa bo Dars vložil po pridobitvi mnenja direkcije za vode, ki ga pričakuje 'v doglednem času'.«
»Glede na to, da smo še dobrih 700 metrov od meje z Avstrijo, smo že v boljših geoloških razmerah, in sicer v triasnih dolomitih in klastitih, ki so z vidika stabilnosti ugodnejši za gradnjo.«
»Na podlagi podatkov smo ugotovili, da znižana cestnina v nočnem času v nobenem od navedenih obdobij ni imela želenega vpliva na prerazporeditev prometnih tokov iz prometno bolj obremenjenega dnevnega dela v prometno manj obremenjeni nočni del dneva. Takšno diferenciacijo zaračunavanja cestnine smo zato ukinili.«
»Za tuje avtoprevoznike predstavlja Slovenija na njihovi poti manjši delež celotne prevožene razdalje in znižanje v nočnem času v celotnem strošku poti tem avtoprevoznikom ne bi prinašalo večje dodane vrednosti...«
»Zavedamo se, da je zmanjševanje prometnih zastojev in povečevanje varnosti ter pretočnosti avtocest izziv, s katerim se soočajo številne države, da pa glede na cestninski sistem v Sloveniji diferencirana cestnina ne bo ukrep, s katerim bi jih bilo mogoče obvladovati, ampak bodo potrebne temeljite spremembe v prometni politiki na ravni države.«
»Zavedamo se, da dela na cestah pomenijo motnjo v prometu, obenem pa si vsi želimo, da bi bile ceste čim varnejše in pretočne. Zato jih je treba redno vzdrževati in obnavljati dotrajane odseke ter tudi izvajati nadgradnje in naložbe za večjo prometno varnost. In za varne ceste so ključna ravno obnovitvena dela.«