»Prioriteta sekcije za promet na OZS-ju je varnost v cestnem prometu, ki pomeni skrb za življenja naših voznikov in vseh udeležencev v prometu, ter takoj za tem pretočnost, ki nam omogoča eksistenco.«
»Ne tvegajte – ne vozite pod vplivom alkohola niti se ne zanašajte na voznike, ki so uživali alkohol. Za varno vrnitev domov raje izberite javni prevoz (ki bo na mnogih lokacijah po Sloveniji brezplačen) ali pokličite taksi.«
»Naš namen ni odvračati od degustacij mladega vina in druženja, ampak preprečiti vožnjo pod vplivom alkohola. Ne zato, da se izognete globi, ampak zato, da ne bi prišlo do tragičnih posledic. Obstajajo alternative, tako da ni izgovora.«
»V prihodnjih letih želimo situacijo rešiti z novo prometno ureditvijo in informiranjem o prostih parkirnih mestih na vrhu, hkrati pa bo kot alternativa ponujen brezplačni avtobusni prevoz iz Bovca in Kranjske Gore, ki bo vozil vsako uro od jutra do večera v glavnih mesecih turistične sezone.«
»Seveda pa bo treba tudi v dolini priskrbeti vsa parkirišča in obveščanje vse od konca avtoceste, torej že na Jesenicah. Želja je, da vozila, namenjena na Vršič, ostanejo v dolini, kar je sicer dolgoročna vizija, ampak zdaj smo začeli in verjamem, da bomo to tudi izpeljali.«
»Tukaj moram poudariti, da se je sistem izkazal, da deluje učinkovito, se je pa izkazalo, da obiskovalci ne upoštevajo predpisov. Naši informatorji ob zapornici in reditelji na vrhu Vršiča so ljudi opozarjali, da je parkirišče polno, a so številni kljub temu parkirali ob in celo na cesti ter v resnici povzročili kaos.«
»Zato bo v poletni sezoni, ko bo sistem začel delovati, očitno treba okrepiti delovanje policije, ki ima edina pristojnost izrekanja glob voznikom, ki nepravilno parkirajo na državnih cestah, in pristojnost odvoza nepravilno parkiranih vozil na državnih cestah.«
»A brez tega, da bodo tudi ljudje upoštevali predpise, ne bo šlo. Mi si res želimo biti gostoljubni, ampak brez tega, da tudi ljudje upoštevajo pravila v prostoru, kamor vstopajo, enostavno reda ne bomo uspeli zagotavljati sami.«
»V tem primeru gre le za tranzitno cesto, kar je prometno precej večji izziv kot zaprta dolina. Zato predvidevamo, da bo trajalo nekaj let, da se vzpostavi tisti režim, ki bo deloval in bo vzdržen.«