»Podatek, da je v Sloveniji poraba mesa drobnice zgolj 0,88 kilograma na prebivalca, povprečna poraba vsega mesa pa 91 kilogramov, kaže na to, da je meso drobnice zapostavljeno v kulinariki in premalokrat uporabljeno na krožnikih v domači kuhinji. Zato želimo povezati zainteresirane lokalne deležnike s potencialnimi potrošniki.«
»Cilj investitorjev je, da se projekt v celoti izpelje v soglasju z vsemi deležniki, v korist lokalnih skupnosti in Slovenije ter ob spoštovanju interesov vseh deležnikov.«
»Opozarjamo, da Slovenija nima strategije potrošniške politike, da potrošniške organizacije niso vključene kot ključen deležnik v sprejemanje zakonodaje, ki posega v pravice potrošnikov, in da je zakon o varstvu potrošnikov samo kamenček v mozaiku urejanja položaja potrošnikov.«
»Trenutno je še 500 kilogramov mesa pod vprašajem, sledljivost se še preverja. Vse meso je zadržano, torej ni v obtoku. Informacij o kakšnih novih pošiljkah spornega mesa trenutno nimamo.«
»Nacionalna kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja stremi h krepitvi zavedanja o pomenu uživanja svežega sezonskega sadja, krepitvi zaupanja potrošnikov v sadje z znakom 'izbrana kakovost – Slovenija' ter spodbujanju porabe slovenskega sadja. S sloganom 'Najboljše imamo doma' želimo potrošnika spomniti, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne celo leto.«
»Pridelki in živali ostajajo na kmetijskih gospodarstvih. Zato prosimo vse deležnike, da solidarno prispevajo k temu, da se hrana slovenskega izvora odkupuje in prodaja, potrošnike pa, da izberejo hrano lokalnega izvora.«
»Javni sektor v Sloveniji porabi okoli pet do deset odstotkov skupne energije, zato je pomembno, da začnemo varčevati. Naše ocene so, da lahko prihranimo do 10 odstotkov ali nekaj 10 milijonov evrov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju