»Nismo želeli uglasbiti Bartolove ideje, ampak se temeljito poglobiti v besedilo in označiti ključne elemente in težave, ki se nam zdijo aktualni.«
»Če se hočejo demokracije ubraniti, morajo zaščititi ključne elemente, kot so volitve in vladavina prava, hkrati pa tudi temeljito reformirati vlado, da bo zagotavljala pravičnost, vključenost in skupno blaginjo.«
»dosega visoko raven uprizoritve v vseh njenih elementih. Igralci natančno in disciplinirano sledijo rdeči niti, danes še kako aktualnega besedila, kar se kaže kot prava repertoarna poteza gledališča. Predstava je polna energije, medsebojne igralske povezanosti, zavzete ansambelske igre, ki da uprizoritvi potreben zagon in ritem.«
»Besedilo je bilo že od samega začetka, malo zaradi forme, zagotovo pa tudi zaradi moje ideje o Jožici kot igralki, zasnovano bolj kot material, kot neko izhodišče oziroma pesnitev, glede na to, da se mi je zdelo, da ne sme biti zaključena stvar.«
»O filmu nismo nikoli govorili kot o muzikalu. Raje rečem, da je to film, kjer je glasba ključen element. Meni se to ne zdi velik odmik od prejšnjega filma, kjer ima Arthur v sebi glasbo. V njem je milina.«
»Durang v to igro uvaja celo vrsto gledaliških referenc, ne le na Čehova, temveč tudi na nekatere druge pomembne elemente gledališke tradicije, ki jih uporablja s tako lahkoto in iznajdljivostjo, da tudi tisti, ki ne poznajo preveč Čehovih dram Tri sestre, Striček Vanja ter Utva, iz katerih Durang vzame ključne trenutke za svojo dramo, lahko brez problema uživajo v tem besedilu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju