»Moji filmi se nikoli ne gibljejo v območju udobja, za razliko od žanra resničnih zločinov na Netflixu. Tam je linija med dobrim in zlom zelo jasno začrtana, v Maldororju pa je zabrisana. S filmom se moraš spopasti, se z njim boriti. Gledalca hočem vedno postaviti v položaj, da mora predelati film.«
»Po projekcijah filma, ko smo imeli pogovore s publiko, sem bil vedno vesel, ko sem videl kako žensko mojih let ali pa malo starejšo s svojim sinom ali hčerko. Otroci so šele takrat razumeli, zakaj v mladosti niso smeli na igrišče. Odrasli jim niso ničesar razlagali, o primeru takrat niso hoteli govoriti. Zdaj se je odprla priložnost za pogovor.«
»Vse se dogaja tako hitro, da težko dojemamo. Že sama uvrstitev med tekmovalne filme Torina je bila za nas neverjetna čast – biti edini film iz regije nam je pomenilo ogromno in smo že od same te izkušnje domov prinesli ogromno lepega.«
»Vse se dogaja tako hitro, da težko dojemamo. Že sama uvrstitev med tekmovalne filme Torina je bila za nas neverjetna čast – biti edini film iz regije nam je pomenilo ogromno in smo že od same te izkušnje domov prinesli ogromno lepega.«
»Eden od številnih možnih uporab jezika v literaturi je tudi popolno prekritje poezije z elementarnimi jezikovni danostmi; ko jezik ni le sredstvo za razgrabljanje svojih netrdnih in nestalnih pomenjenj, temveč sama njegova skonstruiranost postane osnovni konstruktivizem poezije.«
»S svojim vizionarskim delom, občutkom za skupnost in neomajno zavezanostjo vrhunski literarni umetnosti Tanja Petrič v polnosti uresničuje vrednote nagrade mira – osebno pokončnost, odgovornost in ustvarjalno odprtost.«