»Smo na razpotju, morda največjem od nastanka EU-ja naprej. Bomo zase in svoje otroke izbrali prihodnost miru, solidarnosti in varnosti ali pot razkroja in razdvojenosti?«
»Zavrnimo vsak poskus poveličevanja enega naroda nad drugim in obsodimo genocidna ravnanja, izkažimo solidarnost do beguncev, kot so jo izkazali drugi našim izgnancem med NOB-jem, in ne postavljajmo novih ograj na meje.«
»Zgoraj omenjeni štirje naslovi tvorijo jedro 'težkokategornikov' letošnje podelitve oskarjev: kriminalni vestern Martina Scorseseja, fantastična pravljica Yorgosa Lanthimosa, portret velikega moža in prelomnega časa Christopherja Nolana ter komedija na meji z muzikalom v režiji Grete Gerwig.«
»Zaradi fenomena 'Barbenheimer' – viralnega trenda, zaradi katerega so ljudje lani poleti množično kupovali vstopnice za ogled dveh med seboj tako zelo različnih blockbusterjev – so letošnji oskarji veliko bolj v stiku z množično kulturo kot v prejšnjih letih.«
»Kot klasike japonskega filma že leta in leta slavimo Jasudžira Ozuja, Kendžija Mizogučija in Akira Kurosavo, ne pa tudi Sadaa Jamanako, ki je imel na vse omenjene mojstre močen vpliv.«
»Izrazito avtorski pristop k snovanju kostumskih skic in intenziven dialog v procesu nastajanja sleherne gledališke uprizoritve, od vsebine dramskega besedila do konceptualnih zasnov režijskih postavitev, sta odlikovala Cvetino tankočutno razumevanje gledališke oblačilne kulture.«
»Uresničevala jo je v bogatih kostumskih predstavah ali revnih kostumskih podmenah v 'revnem gledališču', ki jih je s fantazijskimi barvnimi kompozicijami in z odtenki v poigravanju svetlobe nadgrajevala s stilsko dorečenostjo v le njej lastnem gledališkem rokopisu.«