»Veselimo se, da modna industrija kljub trenutnim razmeram ne bo zapostavljena, in prepričani smo, da sta ustvarjalnost in domišljija v teh kriznih časih še kako pomembni vrlini, zato komaj čakamo, da se vidimo na vsaj eni točki bogatih predstavitev, ki jih pripravljamo.«
»Nismo vedeli, da obstajajo italijanski modni oblikovalci, ki niso beli. Pa smo jih našli in jih pripeljali na modne steze. Podpirali so nas dve leti. Nato pa so nas zapustili.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Modna industrija veliko prispeva k podnebnim in ekološkim izrednim razmeram, da ne omenjam njenega vpliva na nešteto delavcev in skupnosti, ki jih izkoriščajo po vsem svetu, da bi nekateri uživali v hitri modi, ki jo mnogi obravnavajo kot izdelke za enkratno uporabo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju