»To je zgodba o samozavestni moderni ženski, ki živi svoje življenje. Enkrat je malce bolj sproščena, drugič razigrana, tretjič samosvoja in odločna, kdaj pa tudi dramatična in čutna ... Vedno pa je resnična, avtentična, ženstvena.«
»To je bistvo življenja po svojih pravilih, s svojo močjo. Zato ustvarjamo perilo za vsak del ženskega življenja: za jutra, ko nihče ne gleda, za večere, ko gledajo vsi, za samozavest, ki se začne od znotraj, za resnično moč v njenem življenju.«
»To je zgodba o samozavestni moderni ženski, ki živi svoje življenje. Enkrat je malce bolj sproščena, drugič razigrana, tretjič samosvoja in odločna, kdaj pa tudi dramatična in čutna ... Vedno pa je resnična, avtentična, ženstvena. Lisca je znamka, ki želi s svojimi kolekcijami opolnomočiti ženske. S popolnim prileganjem perila poskrbi za udobje ne glede na postavo. S kvalitetnimi materiali poskrbi za dolgoživost perila. Inovativen dizajn združuje modo in uporabnost, da je ženskam udobno, se počutijo svobodno in lahko živijo svoje življenje na polno. Naše vrednote presegajo modo in govorijo o življenjskem slogu, zato slogan 'Living my life (Živim svoje življenje, op. a.)'.«
»Obstaja posebna samozavest, ki prihaja iz občutka, da nosiš nekaj izjemnega – tista tiha moč, ki je ne vidi nihče, čuti pa vsak. To je bistvo življenja po svojih pravilih, s svojo močjo. Zato ustvarjamo perilo za vsak del ženskega življenja: za jutra, ko nihče ne gleda, za večere, ko gledajo vsi, za samozavest, ki se začne od znotraj, za resnično moč v njenem življenju. Lisca je obljuba svobode, kakovosti, lepote, uspeha – in mi jo uresničujemo.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Pri delu z rabljenimi (Pre-loved) kosi lahko te kolekcije spet približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M-a in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.«