»Je festival poslušanega, slišanega in tistega, kar prihaja.«
»Organiziramo Avdiofestival z željo, da to postane reden način predstavljanja najboljših avdiovsebin, ki so na voljo poslušalcem.«
»Časi samo linearnega poslušanja radia so zagotovo mimo, a želja ljudi, da prisluhnejo in poslušajo zvočnim vsebinam različnih žanrov, zagotovo ostaja.«
»Zato ni nič nenavadnega, da je že zdaj na voljo obsežen, raznolik, pester, relevanten, aktualen nabor avdiovsebin, a najpomembneje je, da je zanimanje zanje med poslušalkami in poslušalci veliko in še narašča.«
»Radio Slovenija in njegovi radijski programi dnevno dokazujejo, da se da razvijati na zelo različne, zanimive in uspešne načine. To je pravzaprav temelj tega, kar mi ustvarjamo že 95 let.«
»Zgodbe pritegnejo poslušalke in poslušalce in mi si jih želimo ustvarjati čim bolje, zanimiveje in jim s kakovostjo po vsebinski in tehnični plati dati vsebinsko in časovno relevanco.«
»To je pravzaprav orodje, s katerim si bistveno lažje pridobimo vse avdio vsebine, ki nas zanimajo, ki obstajajo pri nas, na svoj telefon, na pametni zvočnik, na katerokoli pametno napravo, lahko tudi televizijo.«
»Vzpostavitev Radioplayerja je po njegovih besedah nujen korak za slovensko radijsko krajino, saj ima radio namreč prihodnost zgolj v primeru, da bo uspešno tekmoval z drugimi avdiovizualnimi medijskimi vsebinami, in sicer z boljšo dostopnostjo in uporabniku prijaznejšo izkušnjo.«
»Kdo jih ustvarja najbolj kreativno in kako? Jih bo umetna inteligenca ustvarjala bolje? Vrhunska zvočna produkcija je lahko tudi igra, radijska igra. Kdaj avdioigra postane dokument časa in kdaj avdioprodukcija dokumentarec? Vse več ljudi ustvarja zvočne vsebine, vse več jih posluša podkaste. Kaj sploh še ostane radiu? Navdih?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju