»Seveda, pravljice so še kako poseben izziv, sploh, ker so mladi najzahtevnejše občinstvo, tako da otroške predstave, pravljice in sinhronizacije risank - vse to je meni vedno zelo velik užitek, ker me peljejo nazaj v otroštvo, predvsem pa zbudijo v meni tisto nekaj otroške energije.«
»Najprej sem rekel ne. Čez nekaj dni me je ponovno nagovoril in me vprašal, kako bi se jaz počutil, če bi tako odklonilno reagirali sodelujoči v mojih dokumentarcih in reportažah. Zavedel sem se, da ima prav.«
»Nick mi je pomagal, da predelam nekatere vojne travme, ki so bile absolutno prisotne v mojem življenju. Dal sem mu na stotine ur intervjujev, moj edini pogoj je bil, da se sam ne mešam v njegovo kreativno delo.«
»Kaj ljudje od nas pričakujejo, kaj dobrega lahko ponudimo, kaj lahko pokažemo, po možnosti na neki svež ali premieren način in na odru pred ljudmi – tako pred interno strokovno javnostjo kot pred splošno zunanjo javnostjo. To je pravzaprav tudi namen tega Avdiofestivala.«
»Poenostavljeno povedano: gre za aplikacijo, ki prek pametnih naprav ponuja – najbolj prek pametnega telefona – dostop do skoraj vseh radijskih programov v Sloveniji, ne samo do programov Radia Slovenija, ampak tudi do vseh komercialnih in preostalih radijskih programov.«
»Radio Slovenija in njegovi radijski programi dnevno dokazujejo, da se da razvijati na zelo različne, zanimive in uspešne načine. To je pravzaprav temelj tega, kar mi ustvarjamo že 95 let.«
»Zgodbe pritegnejo poslušalke in poslušalce in mi si jih želimo ustvarjati čim bolje, zanimiveje in jim s kakovostjo po vsebinski in tehnični plati dati vsebinsko in časovno relevanco.«
»To je pravzaprav orodje, s katerim si bistveno lažje pridobimo vse avdio vsebine, ki nas zanimajo, ki obstajajo pri nas, na svoj telefon, na pametni zvočnik, na katerokoli pametno napravo, lahko tudi televizijo.«
»Vzpostavitev Radioplayerja je po njegovih besedah nujen korak za slovensko radijsko krajino, saj ima radio namreč prihodnost zgolj v primeru, da bo uspešno tekmoval z drugimi avdiovizualnimi medijskimi vsebinami, in sicer z boljšo dostopnostjo in uporabniku prijaznejšo izkušnjo.«
»Kdo jih ustvarja najbolj kreativno in kako? Jih bo umetna inteligenca ustvarjala bolje? Vrhunska zvočna produkcija je lahko tudi igra, radijska igra. Kdaj avdioigra postane dokument časa in kdaj avdioprodukcija dokumentarec? Vse več ljudi ustvarja zvočne vsebine, vse več jih posluša podkaste. Kaj sploh še ostane radiu? Navdih?«
»Organiziramo Avdiofestival z željo, da to postane reden način predstavljanja najboljših avdiovsebin, ki so na voljo poslušalcem.«
»Časi samo linearnega poslušanja radia so zagotovo mimo, a želja ljudi, da prisluhnejo in poslušajo zvočnim vsebinam različnih žanrov, zagotovo ostaja.«
»Zato ni nič nenavadnega, da je že zdaj na voljo obsežen, raznolik, pester, relevanten, aktualen nabor avdiovsebin, a najpomembneje je, da je zanimanje zanje med poslušalkami in poslušalci veliko in še narašča.«