»Tekst (oz. več njih) ni svetinja, temveč gibljiv, gnetljiv material, ki ga 'izkoriščamo' za svoje namene, da lahko spregovori o revoluciji kot taki, potrebnosti revolucije in predvsem današnjega pasivnega, egoističnega odnosa zahodnega sveta do nje.«
»Meče ju naokoli, zaljubljata se, trpita, zapuščata družino in jo pogrešata, se sprašujeta, ali bo njuna družina po vojni sploh še obstajala.«
»Naša želja je bila, da se kljub velikemu in zahtevnemu posegu novo umakne v ozadje in da bi tako originalni kamniti zidovi in kamnoseške mojstrovine še vedno ostale v ospredju ter pričale o svoji tisočletni prisotnosti.«
»V osnovi gre za to, da se koncept pokritja ostalin naslanja na idejo, da so vse gradbene oziroma razvojne faze cerkve, od romanske, gotske, baročne in poznejših, vključno s sodobnimi posegi, jasno čitljive in predstavljene. Seveda v kompoziciji, ki absolutno daje prednost originalu spomenika, kakršnega poznajo zadnje generacije.«