Ključna beseda: Boeing

8. julij 2024

»Dogovorjena kazen je druga 243,6-milijonska kazen za Boeing zaradi omenjenih nesreč.«

Dogovorjena kazen je druga 243,6-milijonska kazen za Boeing zaradi nesreč z letali 737 max.
8. julij 2024

»Podjetje se je v okviru dogovora zavezalo, da bo v naslednjih treh letih vložilo najmanj 455 milijonov dolarjev v krepitev programov za zagotavljanje varnosti.«

Podjetje se je v okviru dogovora zavezalo, da bo v naslednjih treh letih vložilo najmanj 455 milijonov dolarjev v krepitev programov za zagotavljanje varnosti.
1. julij 2024

»Spomin na 346 nedolžnih ljudi, ki jih je Boeing ubil, zahteva več pravice kot to.«

Paul Cassell, ki zastopa družine 15 žrtev, je izrazil ogorčenje nad predlaganim dogovorom med Boeingom in pravosodnim ministrstvom.
1. julij 2024

»In ko bo še ena nesreča Boeinga – kar bo –, in bo pravosodno ministrstvo iskalo krivca, ne bodo imeli nikamor drugam pogledati kot v ogledalo.«

Erin Applebaum, odvetnica, ki zastopa svojce, je kritizirala dogovor med Boeingom in pravosodnim ministrstvom in napovedala, da bodo pozvali sodnika, naj dogovor zavrne.
1. junij 2024

»ušla kakovost«

Na vprašanje novinarjev, kako se je lahko zgodilo, da so novemu letalu sredi leta odpadla vrata, se je direktor Boeinga Dave Calhoun izmotaval in nazadnje navrgel, da jim je "ušla kakovost", ter obljubil, da bo družba izvedla "posodobitve" na modelu Max 737-9.
1. junij 2024

»Podjetje in njegov vodja sta dala prednost dobičku pred ljudmi.«

Gary Gensler je sporočil, da Boeing in njegov direktor nista izpolnila obveznosti razkritja popolnih, poštenih in resničnih dejstev o varnosti letala 737 Max.
1. junij 2024

»Zavajala sta vlagatelje z zagotavljanjem varnosti letala 737 Max, čeprav sta vedela za resne varnostne težave.«

Gary Gensler je opozoril, da Boeing in njegov direktor nista izpolnila obveznosti razkritja popolnih, poštenih in resničnih dejstev o varnosti letala 737 Max.
2. maj 2024

»Ta nenadna izguba je osupljiva novica za nas v Spiritu in za njegove ljubljene.«

Tiskovni predstavnik podjetja Spirit AeroSystems je izrazil šok ob nenadni izgubi žvižgača in sočustvovanje z njegovo družino.
10. april 2024

»Namesto da bi upoštevali njegova opozorila, so v Boeingu dali prednost čim hitrejšemu pošiljanju letal na trg, kljub znanim, dobro utemeljenim težavam, ki jih je izpostavil Salehpour.«

Debra Katz je poudarila, da so v Boeingu dali prednost hitremu pošiljanju letal na trg kljub opozorilom in težavam, ki jih je izpostavil Salehpour.
10. april 2024

»Za floto v uporabi sta obsežni analizi Boeinga in FAA-ja pokazali, da kratkoročnih skrbi glede varnosti letenja ni.«

Boeing je poudaril, da analizi nista pokazali kratkoročnih skrbi glede varnosti letenja za floto v uporabi.
12. marec 2024

»Tragično.«

Njegov odvetnik je njegovo smrt označil za 'tragično'.
12. marec 2024

»Barnettova smrt nas je užalostila.«

V Boeingu so sporočili, da jih je Barnettova smrt užalostila.
21. februar 2024

»Podjetje se spopada z resnim izzivom za povrnitev zaupanja regulatorjev in prevoznikov.«

Dave Calhoun je opozoril na resen izziv, s katerim se podjetje sooča pri povrnitvi zaupanja regulatorjev in prevoznikov.
12. januar 2024

»Izvedli bomo posodobitve na podlagi njihovih odzivov in zahtev.«

Boeing je povedal, da bodo izvedli posodobitve na podlagi odzivov in zahtev kupcev modela 737 Max 9.
10. januar 2024

»Za začetek smo priznali našo napako.«

Calhoun je priznal napake ameriškega proizvajalca letal in prevzel odgovornost za incident z odpadlim panelom z vrati na letalu 737 max 9.
10. januar 2024

»Izvedli bomo posodobitve na podlagi njihovih odzivov in zahtev.«

Calhoun je napovedal posodobitve glede na odzive in zahteve kupcev modela 737 max 9.
10. januar 2024

»Taka nesreča se ne sme več nikoli več ponoviti.«

Calhoun je izrazil prepričanje, da se podobna nesreča ne sme več ponoviti.
10. januar 2024
9. januar 2024

»Obžalujemo, da je to vplivalo na naše stranke in njihove potnike.«

Boeing je izrazil obžalovanje zaradi vpliva težav na stranke in potnike.
9. maj 2023