»Te knjige nisem napisal kot izrecno svarilo, napisal sem jo, ker sem hotel ubesediti idejo, da se stvari, ki se dogajajo v mojem romanu, dogajajo vedno znova skozi zgodovino, in da moramo morda poglobiti svoj odziv na tovrstne ideje.«
»To je več kot pred nekaj leti, a še zdaleč ne dovolj, da bi bili zadovoljni. Zaradi podnebnih sprememb imamo zelo visoke cilje, ki jih na različne načine spodbuja in sofinancira tudi država.«
»Zato je lahko pomemben pristop do najmlajših meščank in meščanov, mladih družin, da jim ponudimo kakovostne alternativne možnosti. Tako lahko dolgoročno spremenimo potovalne navade.«
»Na žalost imam, ne gre brez njega. Vseeno pa za večino dnevnih poti uporabljam kolo in pravzaprav upam, da bom lahko v nekaj letih zaživel brez avtomobila.«
»To seveda ni pravi odgovor na gnečo: če zgradimo tretji pas na zasedeni cesti, bomo dobili samo še zasedeni tretji vozni pas.«
»Velikokrat na družbenih omrežjih spremljam pritožbe nad javnim prometom. Po večini žal ostane samo pri pritoževanju, ki v resnici ni podprto s pravimi dokazi, podatki.«
»To za nas ni večja težava, vedemo se trajnostno, hodimo v lokalno trgovino po več manjših nakupov, otroci imajo vse dejavnosti v četrti, v kateri živimo.«
»V nasprotnem primeru ne bi mogli pokrivati Dublina razen iz druge članice EU-ja, iz Londona ne moremo več, ker je Velika Britanija izstopila iz EU-ja in bi bila situacija pravno nevzdržna.«
»Ključno vprašanje zame je, da je država na prvem mestu. Vstopamo v drugačne, razdrobljene politične razmere in obdobje nestabilnosti ne bi bilo dobro za državo.«