»To je v bistvu eklatanten primer astroturfinga – ko se osebe z neko politično ali gospodarsko agendo skrivajo za profili, ki dajejo navzven občutek, da je to profil človeka z ulice, ki je nepovezan z neko politično agendo.«
»Ne gre za neke naključne osebe iz javnosti, ampak je to koordinirana akcija, kjer se politični predstavniki, stranka, ljudje okoli te stranke skrivajo za lažnimi profili in izvajajo astroturfing zato, da bi po eni strani pokazali svoje politične parole kot neko mnenje ljudi, pa tudi da bi utišali kritike vlade in stranke.«
»To je denar, ki so ga plačali državljani Slovenije za to, da so dobili programe, ki jih zagotavljamo. Pri tem je treba povedati, da država letno nameni maksimalno 1,8 milijona, morda je v desetih letih namenila 15 milijonov za programe za manjšine. In to je vse.«
»Dejstvo je, da kakršni koli odgovori že bodo pridobljeni, so prej za v smeti kot za objektivno podporo za sprejemanje odločitev, ki bi kakor koli vplivale na sedanjo in bodočo politiko ravnanja v Sloveniji.«
»Mislim, da smo se na obeh televizijah v času, ko je epidemija izbruhnila, obnašali zelo odgovorno. Predvsem smo informirali naše gledalke in gledalce o tem, kaj to pomeni, kakšni so zaščitni ukrepi.«
»V informativnem programu TV Slovenija smo v prvi polovici tega leta predvsem zaradi epidemije ustvarili za 700 ur programa več, kot smo ga načrtovali. Ampak mediji nismo PR-služba vlade.«
»Nacionalna televizija je seveda mnogo več, ampak je tudi informativni program in ta služi javnosti, služi demokraciji in prav je, da tako tudi ostane.«