»Na neki način menimo, da sta zakona siamska dvojčka. Če vpeljemo digitalizacijo v slovensko medicino in v slovenski zdravstveni sistem v celoti, je treba tudi sprejeti strukturne spremembe na ZZZS-ju, da bo zadeva v celoti implementirana.«
»Vsebina odstopne izjave, katere vsebina anonimnega pošiljatelja je neresnična, hkrati pa gre za zlorabo in ponarejanje listine.«
»Na ministrstvu verjamemo, da pripravljamo teren za prihodnost, saj sta tako digitalizacija kot zdravje in zdravljenje z uporabo sodobnih tehnologij nujno potrebna v 21. stoletju.«
»Če bi vseh 26 bolnišnic danes med sabo videlo, koliko denarja dobijo od ZZZS-ja in kaj za to storijo, sem prepričan, da bi bila učinkovitost bistveno drugačna, kot je danes.«
»Vedno znova se deležniki v zdravstvenem sistemu med sabo nepotrebno obmetavamo z odgovornostmi, namesto da bi v ospredje postavili pacienta in bi se vprašali, kaj je treba narediti, da sleherni pacient pride do storitve.«
»Tovrstno dnevno posodabljanje dejansko ne bo rešilo izhodiščnega problema, zaradi tega ne bomo imeli več prostih zdravnikov, ampak samo večkrat ažurirane podatke.«
»Tovrstno dnevno posodabljanje dejansko ne bo rešilo izhodiščnega problema, zaradi tega ne bomo imeli več prostih zdravnikov, ampak samo večkrat posodobljene podatke.«
»Obžalujemo, da ZZZS ni prepoznal potreb svojih zavarovancev že bistveno prej in področja uredil v prid hitremu postopku izbire osebnega zdravnika pri osebah, ki so iz različnih razlogov bile in so še brez njega.«
»Veseli nas, da smo poleg vseh interventnih ukrepov, ki smo jih sprejeli, da bi ljudem omogočili čim hitrejši dostop do primarne ravni, ljudem omogočili tudi takojšnji dostop do sogovornika, ki jim pomaga pri iskanju informacij, ki jih nujno potrebujejo.«
»Z uvajanjem novih in optimizacijo obstoječih klicnih centrov ter z objavo neposrednih kontaktnih podatkov delavcev ZZZS-ja na spletu in z uvajanjem ter spodbujanjem spletnih elektronskih rešitev ZZZS-ja vedno učinkoviteje razbremenjuje svoje vstopne telefonske točke ter izboljšuje dostopnost svojim strankam do informacij in storitev.«
»Ugotavljamo, da se je zaradi teh naših dejavnosti odzivnost ambulant postopoma izboljšala, saj je bilo po zadnjem merjenju približno 80 odstotkov ambulant odzivnih na telefonske klice.«
»ZZZS je v letu 2022 posloval v zahtevnih finančnih pogojih, ki jih je v večini še vedno narekovala epidemija covida-19, pa tudi naraščajoči odhodki, tudi zaradi novih obveznosti, za katere država žal ni zagotovila zadostnega kritja z novim trajnim virom financiranja.«