»Skladno s Splošnimi pogoji izvajanja prevozov v sistemu enotne vozovnice in uporabe enotne vozovnice, ki so objavljeni na spletni strani DUJPP-ja in koncesionarjev, ima vsak potnik pravico, da prek javno objavljenega obrazca poda zahtevek prevozniku.«
»Taka vožnja je nevarna in neodgovorna, saj ni šlo za manjša odstopanja, ampak za občutno prekoračitev največje dovoljene skupne mase. Lahko si predstavljate, kaj bi bilo, če bi se tak tovor prevrnil, ali pa bi ta voznik moral zavirati v sili. Namreč vsaka dodatna obremenitev vozila pomeni tudi daljšo pot ustavljanja.«
»S ponedeljkom se uvaja drugačen vozni red na tej lokaciji. Od skupno 68 vlakov jih bo 25 nadomeščenih z avtobusnimi prevozi, vozni redi so objavljeni na vseh spletnih straneh.«
»Po postajah Zagorje in Laze letos sledi še Litija, potem pa ministrstvo za infrastrukturo načrtuje še obnovo postaj Trbovlje, Hrastnik, Sevnica in Krško ter seveda nadgradnjo celotno proge proti Dobovi.«
»Pričakujemo, da bo število prepeljanih potnikov tudi ob koncu letošnjega leta večje kot v lanskem letu, da bomo prepeljali več kot 15 milijonov potnikov.«
»V obdobju mojega raziskovanja so se zvrstili tudi zelo zanimivi dogodki. Eden takšnih je bil na Jesenicah. Podjetje Ljubljana Transport [današnji Ljubljanski potniški promet – LPP, op. a.] je leta 1960 namreč nabavilo pet avtobusov Fap 5GVF v rdeči barvi. Vozniki so jim rekli `makedonci´. Eden izmed avtobusov je zgodaj zjutraj na Gosposvetski cesti zgorel in bil popolnoma uničen.«
»V okviru izdelave dvovratnih trolejbusov in generalnih obnov vozil so temu nesrečnemu avtobusu v remizi izdelali povsem novo karoserijo: od strani z elementi Končarjevih trolejbusov, spredaj in zadaj pa z elementi že odpisanih avtobusov Sauer. Dva dneva je `novi´ avtobus vozil po Ljubljani, jaz pa seveda z njim s kolesom. Ker takrat nisem poznal njegovega porekla, sem ga imenoval `čudaček´. Vedel sem le, da so ga predali podružnici Ljubljana Transport na Jesenicah. Pred tremi leti sem prav v arhivu nekdanjega LT na Jesenicah našel njegovo fotografijo! Torej sem ga ponovno `ugledal´ po 55 letih! Bil je točno tak, kakršnega sem leta 1963 narisal.«
»Zdi se nam izjemno žalostno, če ne že sramotno, da mora vozno osebje v dejavnosti, ki jo subvencioniramo vsi davkoplačevalci, skozi dolgotrajne in mukotrpne sodne postopke, samo iskati pravico na sodišču, namesto da bi omenjene kršitve delovnopravne zakonodajne ostro in hkrati preventivno sankcionirali ustrezni državni organi, ki bi s tem opravili svojo domačo nalogo.«
»Od pristojnih služb pričakujejo in zahtevajo, da kršitelje delovnopravne zakonodaje v dejavnosti sankcionirajo z odvzemom že pridobljene koncesije oz. jim novih ne podelijo.«
»Vlada ne bo pustila nikogar na cedilu, ko zagotavlja prevoz delavcev na delovno mesto. To smo zagotovili v preteklosti in bomo tudi v prihodnosti. Organizacijsko in finančno bo vlada pomagala.«
»Z uvedbo enotne vozovnice za vse uporabnike medkrajevnega javnega potniškega prometa smo omogočili uporabo kateregakoli prevoznega sredstva in kateregakoli prevoznika na določeni relaciji.«