»Sklenili smo pomembno stvar, da v prvi polovici marca, zato sva zadolžena s predsednikom vlade, pripravimo na Brdu posvet politične in strokovne javnosti ter predsednikov in predsednikov strank in vodij poslanskih skupin...«
»Koordinator Levice Luka Mesec pa je v izjavi navedel, da ko gledajo, kaj 'namerava vlada z demografskim skladom, s sesutjem sistema plač v javnem sektorju in z zatrtjem političnih svoboščin'...«
»Bruselj se vztrajno odmika od skupnega dialoga in pri tem uporablja popolnoma izmišljene in izzivalne izgovore«
»Naša prednostna naloga so pravičnost in delovna mesta. Pot naprej je dolga, tudi mi se bomo motili, a naši cilji so plemeniti. Volitve so bile referendum o pravosodju in zaposlovanju ter proti korupciji in ugrabitvi države.«
»Obe stališči sta legitimni, predsednik pa pripominja, da načelno zavračanje dialoga lahko vodi v izključevanje, za katero pa se zdi, da ga prav nihče ne pozdravlja.«
»Nihče ni za zagotovitev varstva teh načel bolj odgovoren od vas, predsednika republike. Molka in nezavzemanja stališča v dani situaciji ne morem razumeti drugače kot podporo vladi in njenemu predsedniku.«
»Napad na Rog mestni uradniki skušali upravičiti s trditvijo, da so njegovi uporabniki in uporabnice zavračali dialog, s tem pa skušajo preusmeriti pozornost od dolgoletnega vsebinskega bistva spora.«
»Namesto demokratičnega pristopa in izkazovanja kulture človekovih pravic smo lahko pričali izključujočemu uresničevanju kapitalsko-oblastniškega interesa.«
»Če bi bilo v zasegu in uničenju Avtonomne tovarne Rog kaj družbeno konstruktivnega interesa, bi bila poleg vnaprejšnje eksplicitne ponudbe, kam v trenutku obnove z dejavnostmi, da bodo lahko izvajane v ustreznem okolju, nujna tudi takojšnja skrb za tiste, ki jim je Rog pomenil faktični dom in ne samo umetniške ali socialne delavnice.«
»Razumemo, da je trenutna epidemiološka slika daleč od idealne, ampak takšen način dela, sploh za tako dolgo obdobje, kot ga imamo pri nas, ni več zadostna rešitev za prepreke, ki nam jih je zastavila epidemija.«
»Ministrstvo za šolstvo potrebuje vodstvo, ki se bo na temeljih izkušenj in zmožnosti obvladovanja kapacitet v izrednih kriznih razmerah sposobno spoprijeti z izzivom rigidnosti šolskega sistema in vendarle zagotoviti primerno kakovost šolanja vsem.«