»Kljub temu da so številke majhne, moramo opozoriti, da tovrstne nesreče lahko privedejo do nepovratnega stanja pri osebi in pri družini.«
»Kljub tem pozitivnim lastnostim je pomembno poudariti, da so električni skiroji pogost vzrok prometnih nesreč, ogrožajo varnost mladih in drugih udeležencev v prometu.«
»Treba se je zavedati, da lahko vozniki električnih skirojev z zelo pomanjkljivim teoretičnim znanjem predstavljajo veliko nevarnost tako sebi kot tudi vsem drugim udeležencem v prometu.«
»Verjamemo, da lahko z izvajanjem teh ukrepov bistveno zmanjšamo število nesreč in poškodb ter zagotovimo varnejše okolje za vse udeležence v prometu.«
»E-skiroji so v evropskih mestih vse pogostejši, a na žalost se soočamo tudi z vse več resno poškodovanimi vozniki e-skirojev.«
»Če želimo doseči družbene spremembe, da bodo te oblike mobilnosti varne in trajnostne, je ključno, da jim damo prednost pred avtomobili, vendar ne pred pešci oz. drugimi uporabniki javnih površin. In ne na račun varnosti.«
»Tudi letos smo policisti obravnavali že kar nekaj prometnih nesreč, v katerih so bili udeleženi vozniki e-skirojev, ki so večinoma tudi sami povzročitelji.«
»Smo ena redkih evropskih držav, ki avtocestne policije nismo imeli. Sedež bo imela v Postojni, z njo pa bomo zagotavljali red, varnost in boljšo pretočnost na avtocestah.«
»Pomembno je, da vlagamo več finančnih sredstev v preventivo in kontrolo, s čimer lahko ublažimo posledice in zmanjšamo število prometnih nesreč. Naše kazni bodo s tem predlogom končno evropsko primerljive.«
»Hitrosti e-skirojev so omejene na 25 km/h, pri čemer pa prihaja do domačih predelav, zato se lahko razvijejo tudi hitrosti, višje od 30 kilometrov na uro, kar ogroža tako varnost uporabnikov kot pešcev.«