»Poleg tega smo se odzvali na aktualne razmere v zvezi s pomanjkanjem kadra v socialnih in zdravstvenih organizacijah, saj so se naši študenti v velikem številu odzvali prošnji po vključitvi v zdravstvene in socialne ustanove, po vključevanju v zdravstveno nego in oskrbo.«
»Povratne informacije kliničnih mentorjev iz učnih baz kažejo, da so se študenti FZV uspešno vključili v time in na ta način pomagali pri spopadanju z epidemijo. Hkrati pa so študenti v tem času pridobili mnogo praktičnih izkušenj pri delu v izrednih razmerah, tudi s kritično bolnimi bolniki, kar je pomembno tudi za njihov profesionalni razvoj.«
»Ko usvojijo te veščine, lahko nadaljujejo s kliničnimi vajami pri bolniku, in sicer pod vodstvom kliničnega mentorja. Na izbirnih kliničnih vajah pa študent utrjuje veščine in uri praktično izvajanje.«
»To je seveda vprašljiv koncept, saj pripelje do zelo previdnih in defenzivnih strokovnih mnenj, saj kot strokovnjak ne upaš predlagati ambicioznega viadukta, če veš, da bo morda neki minister tik pred izvedbo in brez vprašanj zmanjšal število njegovih stebrov na polovico.«
»K temu so bolj kot dejanska sprememba finančnega stanja oziroma epidemija kot taka prispevala poročanja v medijih o dvigu cen energentov in drugih življenjskih potrebščin.«
»V prvi polovici oktobra, ko je bilo teh poročil največ, se je občutno poslabšala ocena finančnega stanja.«
»Zato zdaj ne smemo odnehati, ne smemo se vdati. Drug drugega moramo spodbujati k cepljenju. Zdaj je čas, da stopimo skupaj. Naš skupni cilj je precepljenost.«
»Vmes so smrti, ki bi jih lahko preprečili. Trpljenja, ki bi se jim lahko izognili. Izredne obremenitve zdravstvenega osebja in sistema. In občutek nemoči, ki bi ga lahko skupaj premagali.«
»Čeprav je položaj očitno slab: 'Recimo, da smo v vojni in pridejo predstavniki vojske in vam rečejo: 'Zelo slabo je, ogromno bomb so vrgli, ogromno je mrtvih, ampak toliko da veste, prihodnji mesec bo še slabše.'«