»Takih vprašanj, ki so delovnopravne narave, kot minister za delo ne morem razreševati nikakor drugače, kot da organiziramo socialni dialog z obema stranema – z delodajalci in sindikati – ter iščemo kompromis.«
»Vendar pa je kršitev evidenc delovnega časa najpogostejša kršitev, ki pa seveda za ljudi, ki so zaposleni v teh sektorjih, lahko pomeni, da jim ne plačujejo nadur, da jim sploh ne plačujejo na pravičen način dela, ki ga opravijo, da imajo kršeno pravico do počitka in tako naprej.«
»Mislim, da zelo pripomore k temu, da je delovni čas delavcev bistveno bolj pod nadzorom, delavci imajo večji pregled nad temi evidencami, kar je dobrodošlo, saj to posledično seveda pomeni tudi ustrezno plačilo za delo in pa izplačilo dodatkov k plači.«
»Delodajalci bi morali že danes beležiti dejansko število opravljenih ur delavcev, po novem pa bo treba na dnevni ravni beležiti še čas prihoda in odhoda z dela, izrabo odmora, ure v posebnih pogojih in v neenakomerno razporejenem delovnem času ipd.«
»Če meja med službenim in zasebnim časom ni jasna, ustvarja na delavca posebno vrsto pritiska, občutek pričakovanja nenehne dosegljivosti, kar predstavlja tveganje za njegovo varnost in zdravje.«
»Med najpogostejše posledice nenehne dosegljivosti sodijo utrujenost, izgorelost, stres, zaskrbljenost, nezmožnost regeneracije, nezadosten počitek, motnje spanja, glavoboli, težave z vidom in kostno-mišična obolenja, tvegana vedenja, vključno z zanemarjanjem pomembnih osebnih in poklicnih dolžnosti.«
»Na žalost je pričakovati, da se bo enaka zgodba ponovila pri subvencioniranju krajšega delovnega časa. Kdo pa bo imel čas nadzorovati, koliko v resnici dela delavec. Določena podjetja bodo z veseljem izkoristila ukrep države, hkrati pa ignorirala delovni čas. Na žalost imamo kar nekaj delodajalcev, za katere že vnaprej vemo, kako bodo ravnali.«
»Sedanji zakon določa, da delodajalec vodi le skupno število ur. Ob našem prihodu enostavno ne moremo ugotoviti, kdaj je delavec začel in končal delati.«
»Prejete podatke občin bo treba preveriti in vključiti v matično evidenco dejanske rabe cestne in železniške infrastrukture, za kar potrebujemo dodaten kader, ki pa še ni odobren.«