»Scorsese in Coppola sta moja junaka in zaslužila sta si pravico, da izrazita svoja mnenja. Sam ne bi počel tega, kar počnem, če ne bi onadva utrla poti. Zame sta bila vir navdiha, in to vse od filma Swingers naprej. Tako da lahko rečeta, kar se jima zdi.«
»Na podlagi dolgoletnih izkušenj 'mediatorke' oziroma filmske kritičarke in urednice osvetlila spreminjajoče se poglede na film, kinematografe, gledalce in bralce ter spregovorila o vse večji vlogi razprav o reprezentaciji žensk v tem kontekstu.«
»Na podlagi nedavnih študij primerov predstavila, kako tako imenovane 'ženske filme' razumejo in obravnavajo kuratorji, ki delujejo na področju neodvisnega filma.«
»To, da se je kot nekoč preganjan poljski Jud po drugi svetovni vojni vrnil v deželo, ki je umorila njegovo družino, da bi produciral filme in se angažiral pri ponovni vzpostavitvi demokracije v Nemčiji, je resnično in veliko darilo za našo deželo.«
»Ljudje, ki ustvarjajo filme, so ljudje, ki jim ni uspelo početi nič drugega, ki jim je spodletelo kot mojstrom osvetljave, kot slikarjem, kot glasbenikom ... Oprimejo se filma, ker je v njem malček vsega. Film je industrija, ne pa umetnost.«
»Ko režiram svoje lastne filme, se počutim, kot da imam v glavi skupino prijateljev, spominov, kako so se stvari lotevali Arnaud Desplechin, brata Larrieu, Wes Anderson, Polanski ... Zame so kot nekakšne usedline, ki mi 'po nesreči' pomagajo biti to, kar sem. Vsi smo iz svojih vplivov skrpani kot zaplate na Harlekinovem ogrinjalu. Res imam veliko srečo.«
»Ne vem, kako izbira svoje sodelavce. Za kemijo gre. Mislim, da se mu zdi, da premorem neko obliko iskrenosti, zato tudi sprejema mojo prisotnost. Najin odnos je kot ples.«
»Ko sem pred 15 leti prišel v Hollywood, zabavna industrija ni vedela, kaj naj počne z menoj. Visok sem 193 centimetrov, mišičast, pol temnopolt in pol Samojec. Zato sem se odločil, da se ne bom uklonil Hollywoodu, ampak se bo Hollywood uklonil meni.«
»Grozno je bilo. Prepričana sem, da vsi obožujete Michaela Manna, in tudi jaz sem ga nekoč. Ampak zdaj mi je jasno, zakaj so me dali za ta projekt pripeljati iz Anglije - v Los Angelesu ni nikogar več, ki bi hotel delati z njim!«
»V zgodnjih 80. je Georgea opazil legendarni 'pankovski guru' Malcolm McLaren, ki ga je uvedel na londonsko klubsko prizorišče in kmalu je nastala uspešna zasedba Culture Club, ki je navdih črpala predvsem iz R&B-ja in reggaeja.«
»Čudoviti ljudje so – Danny, Ernie, Harold, Rick Moranis, Annie Potts – res v redu ljudje, ki so imeli dobre kariere. Lepo ravnajo z drugimi. Razumejo, kaj pomeni biti igralec. To je vsestransko sodelovanje.«