»Njeno kostumografsko delo so praviloma zaznamovale poglobljene študije celotnih projektov ter posameznih vlog akterjev, saj je vedno snovala kostumografije celostno ter kostum vedno postavljala v natančno premišljen časovni in socialni okvir posamezne filmske zgodbe.«
»Pa ne takega, v katerem bi se pri neonski luči zrcalili njegova gola realnost in krutost, ampak takega, skozi katerega je v zgodbi stopila Alica in na drugi strani odkrila čudežno deželo, poseljeno z arhetipskimi liki – naš svet, obrnjen na glavo.«
»Izrazito avtorski pristop k snovanju kostumskih skic in intenziven dialog v procesu nastajanja sleherne gledališke uprizoritve, od vsebine dramskega besedila do konceptualnih zasnov režijskih postavitev, sta odlikovala Cvetino tankočutno razumevanje gledališke oblačilne kulture.«
»Uresničevala jo je v bogatih kostumskih predstavah ali revnih kostumskih podmenah v 'revnem gledališču', ki jih je s fantazijskimi barvnimi kompozicijami in z odtenki v poigravanju svetlobe nadgrajevala s stilsko dorečenostjo v le njej lastnem gledališkem rokopisu.«
»Zato sta se odločili za neko vrsto uniformiranosti na začetku in nato za golo telo, ki pa ni popolnoma golo, ampak oblečeno v spodnje perilo oziroma 'kar koli potrebujemo, da se naše telo dobro počuti'.«
»Grozno je bilo. Prepričana sem, da vsi obožujete Michaela Manna, in tudi jaz sem ga nekoč. Ampak zdaj mi je jasno, zakaj so me dali za ta projekt pripeljati iz Anglije - v Los Angelesu ni nikogar več, ki bi hotel delati z njim!«