»Ne najdem več veliko ljudi, ki bi skozi glasbo nekaj dejansko povedali. S svojo glasbo ne poskušajo ničesar podati, z njo želijo le zaslužiti. Mislim, da je pomembno dejansko nekaj povedati, nekaj resničnega, nekaj pomembnega, ne pa samo napisati nekaj smeti in jih poskušati prodati.«
»K sodelovanju v ciklu Noches de Tablao sem jih povabila, ker sem želela, da je vsaj en dogodek v ciklu res namenjen slovenski ustvarjalnosti na področju sodobnega flamenka, sploh v tem združevalnem duhu.«
»Zanimajo me ustvarjalci, ki z njim eksperimentirajo, ki želijo poseči prek splošne predstave, kaj naj bi flamenko pomenil. Zanima me povezovanje plesa in glasbe.«
»Odločila sem se, da je čas za kolektivno združenje in da se s pomočjo, kolikor jo imamo, protestno zoperstavimo sistemu. In naredimo dogodek v lastni režiji v atriju ZRC-ja, ki je negledališki prostor.«
»Želela sem, da bi o našem delu debatirali na višji ravni. Pomembno je, da se o našem delu pogovarjamo tudi z ustvarjalci z uprizoritvenega in glasbenega področja, ki se ukvarjajo tudi z drugimi stvarmi, ne samo s flamenkom.«
»Rdečo nit projekta tke glasbeno izročilo flamenka, ki preko vplivov klasične, džez, vzhodnoevropske, španske in elektronske glasbe sestavlja serijo glasbenih motivov in stavkov ter jih povezuje v celostno glasbeno izkušnjo.«
»Sodelovanje z Electric triom snuje v iskanju glasbenosti giba in preigravanju misli, da je plesno telo lahko inštrument, ki sledi in izziva glasbenike ter se razteza in zliva z glasbenimi kompozicijami, v katerih raziskuje mite o romantični reprezentaciji ženske plesalke flamenka, identiteti in borbi nasprotij.«
»Na pragu nevidnega so zvoki in podobe v preseku časa in prostora, vznemirljive čutne in občutljive impresije v spoju dveh ustvarjalcev iz dveh različnih svetov, ki vsak s svojega oddaljenega balkona strmita proti skupni samoti.«