»Na istem grebenu smo poskušali doseči tri gore, vendar smo se morali zaradi slabih snežnih razmer obrniti, tik preden bi dosegli zadnji vrh. Ta fotografija izraža tisti ključni trenutek pri odločitvi, ali se obrnemo ali pa nadaljujemo vzpon.«
»Subtilnost artikulacij množice dialoških razmerij med arhitekturnimi prvinami in parkovnimi labirinti, zavoji in presenetljivimi obrati transcendira realno, fizično podstat izkustvene zaznave tako enih kot drugih ter nas nevsiljivo prestavlja v območje irealnega, sanjskega, imaginarnega in izmuzljivega. Vse, kar je tu, je zelo konkretno, in vendar vseskozi na meji abstraktnega, arbitrarno subjektivnega, bolj čustvenega kot čutnega.«
»Le kako naj fotograf, filmar ali umetnik upodobi usodo ljudi, ki jih je najprej prizadela uničujoča vojna ter jim odvzela njihovo domovanje in premoženje, nato pa so jim procesi brutalne tranzicije v neoliberalno družbo odvzeli možnost vzpostavitve temeljev za človeka dostojno življenje?«
»Slika mi je delovala kot nekakšen opomnik zunanjega sveta; v primerjavi s kletko psihiatrične bolnišnice je celo najbolj krvava klavnica bolj sočutna, bolj neposredna in manj oklevajoča.«