»Zelo smo zadovoljni, da so se ponovno odzvale tudi kulturne ustanove, ki delujejo v sklopu Kulturne četrti Židovska, in prispevale raznolik dodaten umetniški program, ki bo spremljal dogajanje na glavnem odru.«
»Za citre sem si vzel veliko časa. Največkrat po dve ali tri ure na dan. Sicer mi je prve strune kupila mama od nekega Juda v Ljubljani. Bile so koncertne, 38-strunske. Kasneje pa mi jih je s svojo veščo roko izdeloval tudi izdelovalec citer, mojster Vinko Novak.«
»Pri plesu se zdaj veliko ukvarjam s sodobnoplesno improvizacijo, s principi zaznavanja in občutenja telesa, ki je neritmično, nekoreografirano in sledi trenutku. To telo skušam spojiti s flamenko telesom, ki je ritmično, plesno, formirano.«
»Anja v bistvu prvo glasbilo. Njene noge pri flamenku so ritem, so zvok, ki ga uporabljam, ki ga v živo snemam in z njim manipuliram. Nato je tukaj še moja stran – omara, ki je ozvočena in ima tudi svojevrsten zvok ter moja elektronska glasba.«
»Imamo glasbene urednike, ki izbirajo glasbo in tega ne prepuščamo računalniku. V glasbenem izboru so zlasti primorski glasbeni izvajalci, veliko je nastopov v živo, pripravljamo tudi specializirane oddaje različnih glasbeni zvrsti. Vrtimo najmanj 40 odstotkov slovenske glasbe, kot dolača zakon, približno 15 odstotkov pa je italijanske glasbe.«
»Resnično sem vznemirjen zaradi svojega prvega koncerta v Ljubljani in veselim se nastopa pred čudovitim slovenskim občinstvom. Pričakujete lahko moje največje uspešnice in tudi veliko pravih presenečenj.«
»Naš prihodnji repertoar bo raznovrsten in tudi očarljiv, obsegal bo klasične mojstrovine, sodobne skladbe in slovenska dela, dirigiranja katerih se še posebno veselim.«