»Ne glede na to, katere politične in kulturne režime so obravnavali, so Laibach vedno znali združiti na videz benigno popkulturo, ideološke novice in bojevniško ikonografijo, da bi ustvarili spektakel groze, pred katerim se bomo kar zgražali prav zato, ker ga bomo prepoznali okoli sebe in v sebi.«
»Samo Laibach zna v hipu skočiti iz abstraktnega telesa v popkulturo do najtežjih vprašanj človeške eksistence in nas prisiliti, da se soočimo z nepredstavljivimi grozotami, ki se dogajajo v imenu naših namišljenih skupnosti. Odpor je zaman, nam bodo povedali Laibach in dodali: 'Lezi in se prepusti,'«
»Igra je odziv na celoten svet, kamor hodimo. Približujemo se katastrofi, podnebni ali drugačni, medtem ko svet, v katerem živimo, ta zahodna civilizacija in neoliberalna parlamentarna demokracija, ki jo sploh Združene države Amerike promovirajo kot najboljši 'rajski vrt', to ignorira. In mogoče je ravno to vzrok našega propada.«
»Osredotočili smo se na razmerje med predstavo o nekem idealnem konceptu (denimo rajski vrt) in njegova dejanska materialna resničnost, ko si v njem fizično udeležen. To je nekaj, kar lahko povežemo z vsemi sferami našega obstoja, predvsem pa je to pomembno, ko se poskušamo osamosvojiti ideologij, v katere nas vladajoči razredi vztrajno tlačijo. Kratka radijska igra Vrt je v tem smislu poskus osamosvojitve od privlačnih ideoloških zaslepitev.«