»Videti podobo v nakapljani sliki enkrat bi lahko bilo naključje; videti isto podobo dvakrat, na različnih slikah, bi lahko bilo naključje; videti jo trikrat ali večkrat – kar velja za steklenice, opice in gorile, slone ter noge druge motive – pa pomeni, da ni zelo verjetno, da bi šlo za naključno dojemanje brez osnove v resničnosti.«
»Barva mi pomeni več kot kompozicija. Barva mora povedati, kar vidim, čutim in hočem. Naj ne karakterizira samo zunanjosti, ampak čustvo, misel, hrepenenje, veselje in žalost, zlo in dobro. Gre za docela individualne barve posameznih značajev. Vsak človek ima svoje barve, ki ga morda označujejo bolj kot kaj drugega.«
»Spodbude tako za realne kot tudi za simbolne kompozicije je iskal v stvarnem svetu, slikarsko tehniko pa je pogosto prilagajal značaju motivike. Še posebno v zrelem ustvarjalnem obdobju je opazno prehajanje med abstraktnim likovnim jezikom in konkretno likovno pripovedjo ter iskanje njune sinteze.«