23. november 2021
»Ustvarili so osebo, ki bo sprejela vse, kar pride z ene strani, ali vse, kar pride z druge. In tako je veliko laže delati marketing in strategije, saj zdaj obstajajo ljudje, ki so zelo preprosti.«
Đurić dodaja, kako so družbeni mediji oblikovali ljudi v sprejemajoče vsebine z obeh strani, kar olajšuje izvajanje marketinških strategij.
23. november 2021
»The golden one je eden izmed kanalov na populistično desnem delu Youtuba, imenovanem 'alt-right'. Vsi skupaj uporabljajo normalne besede, normalen politični diskurz, lahko bi rekli, da so celo diplomatski in ljubeznivi. Vendar vseeno spodbujajo ekstremistična prepričanja in radikalne poglede na svet.«
Opis kanala 'The golden one' in njegove vloge pri spodbujanju ekstremističnih prepričanj na populističnem desnem delu Youtuba.
23. november 2021
»Potrošniki v začetku še niso bili tako ekstremistični ali polarizirani, zdaj pa so. In zdaj jim je veliko laže predlagati vsebine in oglase, saj ste ustvarili pošast.«
Raziskovalka Uma Džurić opozarja na ekstremistično in polarizirano vedenje potrošnikov ter njihovo spremenjeno obnašanje zaradi družbenih medijev.