23. november 2021

»Ustvarili so osebo, ki bo sprejela vse, kar pride z ene strani, ali vse, kar pride z druge. In tako je veliko laže delati marketing in strategije, saj zdaj obstajajo ljudje, ki so zelo preprosti.«

Đurić dodaja, kako so družbeni mediji oblikovali ljudi v sprejemajoče vsebine z obeh strani, kar olajšuje izvajanje marketinških strategij.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
14. januar 2019

»Včasih si ljudje kar želijo, da bi jih kdo užalil, še posebej v družbenih medijih.«

Doyle opozarja na željo ljudi po tem, da bi bili užaljeni, še posebej na družbenih medijih.
7. januar 2025

»Ne dvomim, da bodo predvidene pomoči prišle prav vsem tistim medijem, ki bodo upravičeni do njih.«

Ministrica je izrazila prepričanje, da bodo predvidene pomoči koristile upravičenim medijem.