»... v katerem umetnik ustvari svoj imaginarni svet, ga odpre za ljudi in jih povabi vanj. V njem uprizarja in pripoveduje zgodbe, pri čemer intenzivno gradi dialog z občinstvom, da bi navezal (osebni) stik z njim in ga – oziroma da bi se z njim – za kratek čas povezal v skupnost. T. i. interaktivnost, ki je prepoznavna značilnost uličnega gledališča, ustvari posebno atmosfero, zato je srečanje z uličnimi umetniki več kot to; je edinstveno in neponovljivo doživetje.«
»Ob patriotizmu prebivalcev Kranjske, ki so ga pogosto izkazovali v mirnih dneh, pa tudi v dneh nevarnosti in nuj, lahko ob aktivnem sodelovanju z zaupanjem pričakujemo razcvet ustanove, katere cilj je razširiti najpomembnejše znanje za praktično življenje, doseči izboljšave v vseh industrijskih panogah in izkoristiti najbolj smiselno uporabo zakladov domovine.«
»Opažamo, da v času globalizacije marsikdo počasi pozablja na svoje korenine, na svojo bit, zato želimo predvsem mlade opozoriti na to, da morajo biti ponosni na to, kar so, ponosni na svojo kulturno dediščino in ne le iskati, kar je trenutno popularno po svetu.«
»Nove pripovedne oblike in načini branja odstirajo nove ustvarjalne perspektive in spreminjajo odnos do knjige, tiskanega medija in digitalnih 'strojev'.«
»Od sličice do piksla, ustvarjalci stripov nenehno eksperimentirajo z novimi izraznimi oblikami in se poigravajo s kodami zaporednega pripovedovanja v vseh žanrih, od fikcije do dokumentarnega, od detektivke do znanstvene fantastike.«
»Najraje bi se udrla v zemljo zelo unikaten projekt, ki je že v izhodišču 'nastal iz želje in koncepta za spletno uprizarjanje, hkrati pa predvideva aktivno udeležbo gledalcev in njihov vpliv na razplet in potek dogajanja, saj se predstava odvija v Facebook skupini'.«
»Igra, ki postaja čedalje bolj emocionalno zahtevna in intimna, odstira tesnobo, strah in negotovost kot glavno kolateralno škodo izpraznjenosti spletnih reprezentacij. Če so družbena omrežja igra, ki jo moramo igrati, da lahko obstajamo; kako torej zmagati.«