»Po našem trdnem prepričanju razmer na kliniki ni mogoče izboljšati brez dobro premišljenega akcijskega načrta za odpravo ugotovljenih napak in pomanjkljivosti z močno strokovno in organizacijsko podporo države kot ustanoviteljice in lastnice klinike, ki je najbolj odgovorna za varnost pacientov in zaposlenih.«
»Saj se lahko vsi zmenimo, da bomo dali odpoved v javnem zdravstvu in izsiljevali potem bolnišnice, da nam dajo podjemne pogodbe, ki so bistveno boljše plačane, kot je pač plača po zakonu. To lahko naredimo vsi zdravniki (...), ampak se je treba zavedati, da ima ta malha denarja svoje omejitve. Če se bomo vsi tako obnašali, bo denarja zelo hitro zmanjkalo za zdravljenje, na koncu pa tudi za naše plače.«
»Imel je izjemen pogum, da se je zavzel za tisto, kar je čutil, da je resnično in prav, ter izpostavil vprašanja kakovosti in varnosti. Letalska podjetja bi morala spodbujati tiste, ki izražajo take pomisleke. V nasprotnem primeru varnost in kakovost resnično nista glavni prioriteti teh podjetij.«
»V omenjenem primeru ne gre nujno za goljufijo, saj se kakovost oljčnega olja lahko spreminja tudi po polnjenju v steklenice in je namernost zavajajoče prakse težko dokazljiva.«
»Noben človek ni nezmotljiv, ampak želimo si na institucionalni način z varnim sistemom nadzora kakovosti zagotoviti, da bi se napake pojavljale čim redkeje.«
»Res pa je, da tudi na ministrstvu ni sistema, kjer bi napako analizirali na način, da bi prišlo do konkretnih ukrepov po vseh institucijah, ki se ukvarjajo s čim podobnim, da se ta ne bi ponovila.«