»Zgolj lani sva dobila približno 400 kazni. Če štejemo, da je za prekršek povprečna kazen 500 evrov, sva samo midva Sloveniji za leto 2018 dolžna približno 200.000 evrov. Letos bo dolg verjetno še večji.«
»Intervencijska vožnja je za poškodovanca mrtev čas. V zastoju pred nesrečo je ujetih na tisoče ljudi. In če se ne razvrstijo pravilno, izgubljamo dragocene minute, ko hitimo na pomoč.«
»V času, ko so je po Sloveniji do konca razpasla nekultura uničevanja in divjanja motornih vozil v naravnem okolju, ko ne mine noben nedeljski in nenedeljski obisk gozdov, travnikov in tudi zaščitenih območij ali priljubljenih izletniških točk brez spremljave hrupa, izpušnih plinov in nevarnosti tako za mimoidoče kot voznike same, se podpisani sprašujemo, ali je Republika Slovenija na čelu z ministrstvom za okolje in prostor ter poslankami in poslanci, ki sprejemajo zakone, res storila vse, da bi naravo, živali, lastnike zemljišč in končno državljanke in državljane zavarovala pred prepovedanimi posegi objestnežev. Mar moramo počakati na prvo smrtno žrtev takšnega početja?«
»Nič ne pomaga, če zakon o ohranjanju narave prepoveduje vožnjo, ustavljanje, parkiranje ali organiziranje vožnje s takšnimi vozili, če se ga ne spoštuje. Ne pomaga člen o evidencah in označitvi vozil na motorni pogon, ki niso namenjena vožnji po cestah, če je takšno evidentiranje namenjeno samemu sebi ali se sploh ne izvaja.«
»Globe za vožnjo v naravnem okolju pa so označili kot smešno nizke, saj so za posameznike po njihovih navedbah celo nižje od kršitev določb glede vožnje s kolesi.«
»Policisti se pri delu na tem področju srečujejo s težavami pri odkrivanju in predvsem pri dokazovanju tovrstnih prekrškov (neregistrirani kros motorji, katerih vozniki nosijo čelade in na znak ne ustavijo oz. se izognejo kontroli ipd.)«
»Kljub večkrat ponovljenim obljubam milijardam uporabnikov po vsem svetu, da bodo lahko nadzorovali delitev svojih osebnih informacij, Facebook spodkopava izbire potrošnikov.«
»Facebook je pripravljen na 'velike strukturne spremembe', ki bodo vplivale na njegovo upravljanje in na način, kako podjetje oblikuje svoje produkte.«
»V NSi-ju menimo, da je nedopustno, da je nekdo, ki rešuje človeška življenja, kaznovan za kršitev prometnih predpisov. Za prekršek dobi še kazenske točke, kar v skrajnem primeru pomeni, da lahko izgubi celo vozniško dovoljenje in zato ne more več opravljati svoje službe.«
»Bremenijo me za ribolov brez slovenskega dovoljenja, pa tudi zaradi zavračanja nadzora slovenskega ribiškega inšpektorja po smernicah EU-ja na mojem plovilu.«