»Kljub izjemni pokritosti naše države z gozdom pa nimamo obsežnih gozdnih kompleksov, ki bi zagotavljali 'samostojen' življenjski prostor za velike zveri, zato so interakcije z njimi neizogibne.«
»Vsa zaščitna sredstva in prakse bomo razvijali ali prilagajali v sodelovanju s kmeti, čebelarji, kmetijskimi in čebelarskimi svetovalci, pooblaščenci za cenitev škod ter lokalnimi skupnostmi, vključno z občinami.«
»Z vključitvijo tematik v redne izobraževalne programe s področja kmetijstva, gozdarstva in naravovarstva se bo zapolnila vrzel v sistemskem izobraževanju ter tako dolgoročno prispevala k strpnemu soobstoju velikih zveri in človeka.«
»Kljub izjemni pokritosti naše države z gozdom pa nimamo obsežnih gozdnih kompleksov, ki bi zagotavljali 'samostojen' življenjski prostor za velike zveri, zato so interakcije z njimi neizogibne.«
»Vsa zaščitna sredstva in prakse bomo razvijali ali prilagajali v sodelovanju s kmeti, čebelarji, kmetijskimi in čebelarskimi svetovalci, pooblaščenci za cenitev škod ter lokalnimi skupnostmi, vključno z občinami.«
»Z vključitvijo tematik v redne izobraževalne programe s področja kmetijstva, gozdarstva in naravovarstva se bo zapolnila vrzel v sistemskem izobraževanju ter tako dolgoročno prispevala k strpnemu soobstoju velikih zveri in človeka.«
»Slovenski kmetijski in prehranski sektor nima dodatnih možnosti za povečevanje stroškov, saj bi to dodatno bistveno poslabšalo konkurenčnost že tako slabo konkurenčnega sektorja.«
»Tudi na kmetijah z rastlinsko pridelavo se ne morejo prilagajati glede rabe električne energije v procesih sušenja žit, hlajenja in skladiščenja pridelkov.«
»Nove, sveže kreativne rešitve in komunikacijska orodja so pripravljena na način, da so še bolj usmerjena k potrošniku, kar pomeni, da želimo potrošnika nagovoriti o konkretnih koristih in prednostih, ki jih prinaša poseganje po lokalni hrani, predvsem poseganje po kmetijskih in živilskih proizvodih iz omenjenih sektorjev, ki nosijo oznako kakovosti 'izbrana kakovost – Slovenija'.«
»Tudi ta kampanja bo stekla z novimi kreativnimi rešitvami in novimi komunikacijskimi orodji, ki prav tako nagovarjajo potrošnike o pomembnosti kupovanja lokalnih ekoloških proizvodov z visoko dodano vrednostjo.«