»Že s samim posrečenim izborom in karakterizacijo likov, prek katerih tako čudovito ujame oba obraza tega istrsko-primorskega okolja, na eni strani tistega, z grenkobo prežetega in vseskozi jeznega duha, ki živi v preteklosti in se čuti dolžnega, da je v večnem boju z do njega domnevno sovražno nastrojeno sedanjostjo, ter na drugi že prav ganljivo toplo in človeško dušo številnih ljudi iz tega okolja, Sosič pove več kot številne druge zgodbe na to temo«
»Ne moremo predpostavljati, da zmore humoristična satira zamajati vrednote krščanske vere, ki je prisotna več kot dva tisoč let in je veroizpoved večine brazilskega prebivalstva.«
»Izjemni Gogoljevi liki, ki jih je skladatelj Martinu uglasbil, so tudi v današnjem času enako živi in smešni, razlogi za ženitev naših protagonistov pa enako absurdni, kot so bili v času nastanka te komedije leta 1832.«
»Tu je pritisk, da je treba rešiti svet, njuna zakona razpadata, otroci so jezni nanju, nekega dne pa pride glas iz prihodnosti in jima razkrije, da če ne bosta napisala pesmi, ne bo le konec sveta, pač pa tudi vesolja. Tako morata rešiti vesolje, saj čas razpada.«
»Ni ravno subverzivna feministična gesta, o kateri so trobili prvi odzivi, je pa definitivno napredek na področju romantične komedije, ki jo je vredno videti že zaradi nepričakovano močne kemije med Sethom Rognom in Charlize Theron.«
»Svet konferenčnih dvoran, pogajanj in sestankovanja je skiciran le abstraktno in površno, politični 'uvid' pa je v najboljšem primeru površinski in ne sega onkraj klasične delitve na republikance in demokrate, ki morajo v imenu interesa države najti skupen jezik.«