»Lepa Vida, kot je živela v ljudski pesmi, ni odšla prostovoljno, temveč jo je mornar z zvijačo ugrabil in odpeljal čez rdeče in zeleno morje. Izvirna glasba nastaja iz zakladnice umetne in ljudske glasbe kot živa improvizacija.«
»Šesta Slowindova pomlad v neustreznem času ponazarja kontradiktornost dogodkov, ki se je zgodila z ustavitvijo sofinanciranja ministrstva za kulturo, kajti imeli smo že dogovorjene koncerte za leto 2019 in smo obvezani, da jih izvedemo.«
»Že takrat, ko smo vedeli, da ne bomo več mogli organizirati celotnega festivala Slowind, čemur bi bila skladba namenjena, smo se odločili, da jo bomo še izvedli. Tako da je to res zadnji zunaj Slowindovih ciklov.«
»Da je bil Tomaž zdaj nekje v bližini, da se je z nekaterimi stvarmi strinjal, z nekaterimi tudi ni. Še ko smo sodelovali z njim, je bilo tako. Bil je namreč zelo natančen s svojim videnjem zvoka in slike in mislim, da bi bil zdaj solidno zadovoljen.«
»S koncertom smo na odličen način sklenili zgodbo praznovanja 70-obletnice rojstva Tomaža Pengova. S tem projektom in z izvrstnimi mladimi glasbeniki, s svojimi sodobniki, z našo glasbeno produkcijsko ekipo ter neumornimi strokovnimi in organizacijskimi sodelavci ta edinstven kantavtor vstopa v brezčasje. In to si Tomaž Pengov in njegova glasbena dediščina nedvomno zaslužita.«
»Ta večer je bil navdihujoč in nostalgičen, ampak s priredbami smo želeli nostalgijo preseči in poslati to glasbo še nekam naprej. Upam, da nam je to uspelo in so poslušalci koncerta dobili še kakšno idejo za naprej, ne samo za oziranje nazaj.«
»Mešanica, ki bi jo primerjal z dandanašnjim življenjem, še posebej z življenjem v ZDA oziroma še prav posebej z življenjem v New Yorku, kjer tudi sam živim kot eden izmed mnogih, ki smo tja prišli s Karibov.«
»Kot je povedal na današnjem srečanju z novinarji, je koncert tokrat zasnoval z dolgoletnim glasbenim kolegom, kitaristom Zdenkom Cotičem - Cotom, ki po navedbah festivala med glasbenimi kolegi slovi kot slovenski Eric Clapton.«
»Gospa Klampferjeva je takrat prevzela svojo odgovornost in je odločila, kot je odločila, na podlagi podatkov, ki jih je imela. In ji lahko samo čestitam takrat za pogum. Ne glede na to, kaj se je danes odločilo.«
»Razen tega ne gre za nobeno posebno sporočilo, kvečjemu mogoče za to, da smo zelo verjetno mi vsi vsaj malo tudi Severna Koreja.«
»Če je glasba eno redkih preostalih zavetij prastare 'magije', ki ne polaga računov zgolj razumljenemu, potem Abraxas ni hipna 'abrakadabra', ki prelisiči čute le za nekaj sladkih zvočnih trenutkov, ampak se skozi umetniško širino ustvarjalca, bobnarja, čelista, instrumentalista in skladatelja udejanja kot spontano-premišljena alkimija dveh svetov, ki preko prostranih, a jasno definiranih zvočnih pokrajin dveh inštrumentov zapeljuje z zlatim rezom uravnoteženosti in kaosa, temperamenta in umerjenosti, eksplozivnosti in miline, svetlobe in teme.«
»Avtor jo opiše kot glasbeno delo, ki popelje iz drvečega, ponorelega sveta instant zabave in lažnih novic v prostrano pokrajino glasbenih (z)možnosti, nad katero se odpira presunljivo obzorje zvočne čistine.«