»Kadar sem sam gledal kakšne ekranizacije romanov, sem jih pri sebi vedno primerjal z literarnimi predlogami. V zadnjih dveh letih, ko sem bil sam prvič vpet v filmski proces, pa sem ugotovil, da gre za dve čisto ločeni stvari; literarni in filmski medij uporabljata popolnoma različna jezika.«
»Za tretjo in četrto epizodo sem ustvaril glasbo, v kateri je slišati vpliv džeza in bluza, tovrstna glasba pa je še posebej hvaležna za detektivsko zgodbo in pravzaprav daje nadaljevanki pridih filma noir.«
»Detektivke stare šole namreč izhajajo iz posledic ameriške prohibicije in korupcije, ki ji je sledila, v njih pa spremljamo zagrenjenega, moralno kompromitiranega antijunaka, praviloma zasebnega detektiva, ki ga je življenje tako utrdilo, da je 'trdo kuhan'.«
»Črna kronika ni tisto, kar bi me vodilo pri snovanju zapletov. Vedno izhajajo iz moje lastne domišljije, črpam pa iz raznoraznih lastnih frustracij in patoloških značilnosti, ki jih pač opažam v današnji družbi.«