»Vsi arhivi, tako pokrajinski kot Arhiv Slovenije, so nacionalne, državne ustanove in s tem tudi Murska Sobota in Prekmurje pridobivata državni javni zavod, nacionalno ustanovo na področju kulture. To je za nas zelo pomembno, kajti prizadevamo si za čim večjo decentralizacijo kulture, dostopnost.«
»Mladi bodo vedno manj lahko gradili čisto na novo in na novi lokaciji. Zato je potrebno mlade vzgajati z vedenjem, da bodo morali obnavljati in ob tem vedeti, kako se sploh lotiti prenove.«
»Gre za pomemben spomenik kulturne dediščine, ki že desetletja propada. Prenovili bomo streho in opravili nujna dela, da preprečimo propadanje gradu in ohranimo videz kulturne krajine.«
»Cilj ministrstva je obnoviti zgodovinsko pomembne stavbe v lasti države in jih preobraziti v 'živahna središča, namenjena kulturi, izobraževanju in kulturnemu turizmu'.«
»Veseli me, da s projekti prenove kulturne dediščine povezujemo ozaveščanje o skrbi za naravo s prenovo kulturnih spomenikov, saj sta kultura in trajnostni razvoj nedeljivo prepletena.«
»Na ministrstvu trenutno teče 60 investicij, dela se začenjajo na gradovih Turjak, Negova, Prešernovi hiši v Vrbi in Žitnici na Ptujskem gradu, prenova vile Rafut v Novi Gorici, Kartuzije Bistra, samostana Kostanjevica na Krki in gradu Grad.«
»Zavedamo se, da naš čaka veliko dela. Naš cilj je, da s pripadajočo vinorodno okolico, turističnimi ponudniki in bogato kulturno dediščino postanemo prepoznavna turistična destinacija. Prepričana sem, da bo grad Borl ponovno postal steber turizma naše regije.«
»Ohranjena celotna arhitekturna zasnova - od avtentične črne kuhinje v pritličju s kar tremi kurišči, pa do 'hiše' kot osrednjega prostora z veliko pečjo, rezljanim stropom, kamro, vežo in kletjo.«
»Razstava je posvečena temu, da pokažemo, koliko ljudi različnih strok včasih sodeluje pri ohranjanju predmeta, ki je zgodovinsko pomemben in govori svojo zgodbo.«
»Gre za 5000 let star predmet, ki je v tisočletjih pod zemljo spremenil materialno sestavo in postal moker les. Propad bi povzročilo sušenje, zato smo ga hranili v vodi, dokler se nismo odločili za ustrezen konservatorski postopek.«
»Sodelujemo z ljudmi, s katerimi nas povezuje skupen cilj – ohranjati fizični obstoj predmetov. Zavedamo se, da je propadanje naraven proces, a ga na muzejskih predmetih poskušamo zaustavljati, kolikor je to mogoče.«