»Vztrajni in prodorni«
»Človeškemu očesu se zdijo grafiti morda med seboj podobni, medtem ko so lahko za tehnologijo povsem drugačni. Če je v neki soseski 100 razpršenih oznak, bi bil lahko storilec ista oseba v enem večeru. Če oznake pustimo, ljudem samo nakažemo, da je to varno mesto za vandalizem.«
»Povezovanje tradicionalnih ukrepov skupnosti z novimi in nastajajočimi tehnologijami mora predstavljati kanček upanja, kajne.«
»Šele ko sem se včeraj vračala v Piran – v Narodni muzej smo na razstavo Spomin Slovenije pripeljali Piranski kodeks – sem pomislila, kakšen privilegij imamo; vsi velikani slovenske kulture in zgodovine z izvirniki na enem mestu.«
»Vsak ukraden predmet je zgodba o delcu zgodovine, identiteti in človečnosti, ki so bili odtegnjeni od svojih skrbnikov, s tem pa niso dostopni za raziskovanje ter v nevarnosti, da utonejo v pozabo.«
»Ta 'kreativna' strategija pristopa k oglaševanju, v kateri trčita ekonomija in ekologija, v prostoru kulturne krajine deluje kot tujek, ki bi ga lahko razumeli tudi kot svojevrstno intervencijo neoliberalne logike – kot komercializacijo podeželja, s katero teži k preoblikovanju prostora v lastni dekor.«
»Kot kitajski medij uradno zahtevamo od Britanskega muzeja, da brezplačno vrne vse kitajske kulturne relikvije, pridobljene po neprimernih kanalih, na Kitajsko in da se vzdrži odklonilnega, zavlačujočega in površnega odnosa. Najprej bi se bilo treba svetu javno zavezati k vrnitvi relikvij in čim prej začeti izvajati to že zapoznelo delo.«
»Konservatorji, delavci Zavoda za kulturno dediščino Slovenije, skupaj z vsemi javnimi zavodi na terenu popisujejo škodo praktično že od prvega tedna dalje.«