»še naprej ostaja močno zavezano družbeno angažiranemu gledališču, spregovoriti hočemo o temah, ki so za premislek o našem bivanju bistvene, a se jih druga gledališča morda ne želijo ali ne morejo lotiti.«
»Ustanove, kot je Mladinsko, so veliko več kot zgolj nekaj posameznic_kov, večje so celo od vseh v njih zaposlenih in ustvarjalcev oz. ustvarjalk, ki z njimi sodelujejo – kot javni zavodi namreč pripadajo vsem, ki jih obiskujemo.«
»Diplomacija bo pomemben poklic prihodnosti. Cilj Slovenije ni le preživetje v globalni politiki ampak prispevanje k sooblikovanju sveta, v katerem ne bo odločala izključno moč, temveč pravila.«
»Ko po skoraj 2500 letih od nastanka Evripidovega Hipolita, po skoraj 2000 letih od Senekove Fedre in po več kot 350 letih, kolikor je minilo od Racinove Fedre, odstranimo plasti časa, je Fedra še vedno tragedija o fenomenu vzpostavljanja moči in o neustavljivi, uničujoči ljubezni, ki nenehno niha med razumom in strastjo, med življenjem in smrtjo - smrtjo, ki na koncu postane njena edina mogoča rešitev. Umiranje na obroke, od trenutka, ko se zaljubi.«
»Fedra, ki je v evokaciji mitologije dedno zaznamovana in jo slepo vodi njena strastna ljubezen do pastorka Hipolita, je kompleksna osebnost, ki se sooča s svojo človečnostjo, z družinskimi vezmi in z družbenimi normami, z dovoljenim in s prepovedanim, sama pa je obsedena s svojo krivdo, ki jo doživlja hkrati kot užitek in bolečino.«
»Uprizoritvena strategija je odsev realne situacije: sodobni ljudje uprizarjajo antično zgodbo, zato lahko liki s sodobne perspektive komentirajo lastno vlogo, ki so jo 'prisiljeni' igrati. Zmožni so tako rekoč posthumno zreti in komentirati lastno usodo.«