»S to gesto vračanja glasu pozabljenemu posamezniku Josipu Reichl-Kiru film na nevsiljiv, a močan način spregovori o vrednosti odločitev, ki ne puščajo sledi na naslovnicah, a veliko povedo o človečnosti.«
»na svoj način opozarja na prezrte ljudi in utišana stališča, s čimer ne daje prostora le njim, temveč prav vsakemu in vsaki izmed nas, ki si želi zamišljati in preizkušati možnosti pravičnejšega in dostojnejšega življenja – življenja v miru, ne v vojni.«
»na svoj način opozarja na prezrte ljudi in utišana stališča, s čimer ne daje prostora le njim, temveč prav vsakemu in vsaki izmed nas, ki si želi zamišljati in preizkušati možnosti pravičnejšega in dostojnejšega življenja – življenja v miru, ne v vojni«
»Uprizoritev s precizno avtorsko režijo uporabi vse elemente klasičnega in sodobnega gledališča od scenografije, simbolične kostumografije, svetlobnih efektov, gibov, scenske glasbe in simbolov posameznih ideologij.«
»Devet igralcev tako rekoč nosi uprizoritev od začetka do konca in jo ponekod spretno in pomenljivo dopolnjuje z avtorskimi vzporednicami in mišljenji o trenutnem stanju sveta.«
»Medtem ko so Jurija Norsteina imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«
»Zaradi svojega brezhibnega pripovedništva, občutka za kadriranje, realizma, ki se na edinstven način dotika intimnega odnosa med žensko in njenim psom.«