»Nam je super, da za štiri leta vemo, kakšni so pogoji. Lahko se posvetimo štirim letom programa, festivala in izvedbi.«
»Sredstva, ki jih bomo pridobili, bodo usmerjena predvsem v krajevne skupnosti, ki so podvržene negativnim posledicam, na drugi strani pa tudi urejanju samega Sotočja.«
»V tem inteligentnem dokumentarnem filmu se jasno vidi, kako pomembno je kombinirati politične ambicije z bojem za seksualno osvoboditev. Film pokaže, da je duh pionirjev 80. še vedno osnova za današnji upor – tako v nekdanjih jugoslovanskih republikah kot tudi v preostalem svetu.«
»Govorim o tem, da se festival Soboški dnevi z vsem svojim raznolikim programom vrača v Mestni park. Tudi organizatorji smo veseli, da bo znova zaživel ta tako priljubljen prostor, priljubljen tako za izvajalce kot obiskovalce.«
»Nastopili bodo znani komiki, vrhunski mojstri pisane besede, odlični glasbeniki in umetniki, ki bodo poskrbeli za nepozabno in čarovno poletje.«
»Očitano nam je bilo oz. pobrali so nam točke, ker festivala ne prirejamo na dovolj referenčnem prizorišču. Očitno Sotočje na ministrstvu za kulturo ni poznano kot referenčno prizorišče.«
»Po eni strani so nam program ocenili stoodstotno, po drugi strani pa ti zbijajo točke, vendar ne razumeš, zakaj, in tudi ne obrazložijo, zakaj. Obžalujem, da smo se odločili za to skrajnost. Gremo v tožbo.«
»Ne štejem, mislim, da so skozi moje roke šle štiri generacije, 30 glasbenikov ... Nekateri igrajo pri Laibachu, drugi pri Magnificu. To so generacije, ki so hodile iz cele Slovenije – od Maribora do Nove Gorice.«
»Vloga matere, 'ki najde dovolj moči, da kljub težkim življenjskim okoliščinam, v katerih se je znašel njen sin, na najbolj plemenit način pomaga drugi družini, je igralska kreacija, o kateri razmišljamo še dolgo po koncu filma.'«
»Atmosfero med ljudmi, nekakšnega skupnega duha, skupno emocijo, ki nadgradi naše delo. Šele film pred dvorano gledalcev, ki se posvečeno in zbrano prepuščajo podobam, lahko nekaj premakne tudi v svetu, v katerem živimo.«
»Medtem ko so Jurija Norsteina imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«
»Čudovit film, ki nas popelje v odročen kraj in v skupnost, ki se še vedno oklepa nevarne tradicije. Film o nezdružljivi tragediji z upanjem na razrešitev skozi dialog človeške volje proti vsem pričakovanjem.«