»Ta prispodoba nas vrne v otroštvo ali k drugi prijetni izkušnji in v povezavi z idejo, ki sem jo našel v Donizettijevem glasbenem delu, si to lahko privoščimo. Mislim, da je tudi skladatelj imel v mislih nekaj takega. To je opera za občinstvo.«
»Šestminutni aplavz zanj, da je milanska smetana – med katero so sedeli tudi nekdanji in zdajšnji ministri ter celo kakšen bivši premier – skoraj pozabila na začetek Verdijevega Macbetha.«
»Poznavalci so poudarili še dirigentsko vodstvo milanskega domačina Riccarda Chaillyja, precej manj zadovoljstva pa so izrazili ob modernih odrskih posegih in distipični viziji režiserja Davida Livermoreja.«
»Kot je poudaril že sam Verdi, z Aido ni želel ustvariti praznega spektakla, ki bi človečnost poteptal z nasilnim razkazovanjem razkošja in moči, ampak prikazati avtentične človeške situacije – nesporazume, medosebne konflikte in naposled kruto usodo...«
»Prej kot recikliranje standardnih klišejev, ki po navadi 'preganjajo' sleherno novo produkcijo Verdijeve Aide, zanima raziskovanje takratnega življenja, ki nam kljub vsem razpoložljivim zgodovinskim virom ostaja še vedno velik misterij«
»Osnovni moto je življenje onkraj smrti, to je ekipa tudi povzela iz libreta, in te deklice, ki trpijo v bolnišnici, v instituciji, v kateri sem tudi sam delal pred 30 leti, si želijo boljšega življenja, ki ga na tem svetu ne morejo dobiti.«
»Bil je muzikalen, vsakemu glasbenemu delu je dodal svoj dalmatinski šarm in igrivost. Bil je vzor številnim umetnikom in vir brezmejne ustvarjalne energije, ki jo bo pogrešal tudi njegov umetniški ansambel ljubljanske Opere.«
»Čeprav se zdi, da ona obvladuje moško osebnost, pa on v njej občuduje njeno ženstvenost. Glasba je vodnica dogajanja, pogosto ogrnjena v temperamentno erotičnost, včasih pa nežna in občutljivo spevna.«
»Na nebu je Zora ‒ hrepenenje, stvarnost, božanskost. Na zemlji je človek Titan močna osebnost, ki pa se stara. Zora ga iskreno ljubi in občuduje, a ugašajočemu starcu ne preostane drugega kot usoda drobnega, posušenega črička, edino, kar mu lahko omogoči boginja.«
»Pri komponiranju obvezno dam čustva na prvo mesto. V Deklici z vžigalicami sem združila realni in nadrealistični svet. Glede glasbil pa znana klasična in indijska budistična glasbila. To deluje kot urejena svoboda in hkrati improvizacijski red.«
»Vsekakor je primerna za vse starosti. Jaz si predstavljam to delo podobno kot Mali princ, ki je, kot vemo, knjiga, ki jo lahko bere tako otrok kot odrasel človek, in ne glede na starost se lahko veliko naučimo iz nje.«
»Če lani 35. Slovenskih glasbenih dnevov zaradi precej rigoroznih omejitev v začetku pandemije ni bilo mogoče izpeljati, se je letos ob upoštevanju omejitev ter predvsem ob velikem trudu vseh sodelujočih glasbenih ustanov pokazala možnost, da ta praznik slovenske glasbe vendarle zaživi, čeprav v nekoliko omejenem obsegu.«