»Izjemni Gogoljevi liki, ki jih je skladatelj Martinu uglasbil, so tudi v današnjem času enako živi in smešni, razlogi za ženitev naših protagonistov pa enako absurdni, kot so bili v času nastanka te komedije leta 1832.«
»Kot že velikokrat prej, raziskuje te teme skozi interpretacije človeškega telesa, figure, ki pa je vedno integrirana v okolje. Dela so gibljivi kolaži, ki temeljijo na plastenju podob.«
»Pričuje o moči in globini človeškega čustvovanja – je svojevrsten izbor v današnji čas in prostor ujetih trenutkov emocionalne kulture, ki se po navdihu Fragmentov ljubezenskega diskurza napaja iz mitov, arhetipov, filozofskih del in intimnega.«
»Študenti akademije slovite opere, s katerimi sem delal, so fantastični in so opravili veliko delo, ko so sledili mojim idejam, in po besedah režiserja hkrati uresničili tudi Puccinijeve cilje.«
»Eden večjih užitkov v mojem življenju je bil ta, da si lahko vzel odmor od ustvarjanja filma za filmom in s tem pridobil čas za postavitev opere v tej ikonični operni hiši.«
»Ker sta beseda in človeški govor medija, za katera imamo razvito neverjetno visoko senzibilnost odtenkov sporočanja na vseh možnih ravneh, sem se kljub bogatim naravnim zvokom Kuronske sipine odločila glasbeno gradivo tkati pretežno iz človeškega govora; avtohtonih izjav, dokumentarne pripovedi, umetniških povzetkov in glasbenih interpretacij.«