»Mi smo jih dobesedno iskali po Kairu, da smo jih identificirali. Od spomladi smo z našimi sodelavci v Kairu na ta način zbrali 505 medicinskih poročil, na Soči potem iz predloženih poročil izberejo kdo je primeren za rehabilitacijo.«
»Življenje je grozno, ne morete si predstavljati. V dežju in blatu smo bili mokri pod šotori. Napadali so nas insekti, nismo imeli nobenih stranišč, vode, ničesar.«
»Projekt je del v zadnjem obdobju zelo dejavnih slovenskih prizadevanj, tudi diplomatskih, za rešitev krize v Gazi, za lajšanje res katastrofalne humanitarne situacije oz. posledic, ki jih konflikt povzroča.«
»Zavezujem se, da bom vsak teden poizvedovala, kako teče projekt, in da bom ministrstvo neprestano opominjala, da je včeraj na Odmevih njihova predstavnica rekla, da naj bi do avgusta 2025, tako sem razumela, ta zadeva bila tudi sistemsko urejena.«
»Poudarjamo, da je projekt pomoči družinam z otroki s posebnimi potrebami vzpostavljen, postopki zaposlovanja dodatnih varuhov že tečejo, na vrsti so oblikovanja osebnih načrtov in neposredno delo z družinami.«
»Po desetletjih čakanja, ko ni politika niti v liberalnih niti v desnih vladah premaknila ničesar, smo na novem ministrstvu za solidarno prihodnost nemudoma pristopili družinam.«
»Od gospoda Maljevca in gospe Klakočar Zupančič bi pričakovala, da se opravičita za ta videoposnetek vsem staršem, ker je bil v posmeh vsem nam, ker sta v bistvu oba lagala.«
»Vse mu razložim, ne skrivam, kaj se dogaja zunaj na ulici. Vendar pa pri tem ne uporabljam ekspresivnih izrazov, ne pozitivnih ne negativnih, uporabljam enostaven jezik. Rečem mu, ali slišiš signal, to je alarm. Vzemiva tvoje najljubše stvari in vodo ter pojdiva v zaklonišče. Tam bova ostala, dokler ne bova slišala signala, da gremo lahko ven. Zdaj te trenutke že bolje prenaša, prej pa so ga zelo vznemirili, pokril si je ušesa, se skrival in se me oklepal.«
»Kakšne bodo dolgotrajne posledice trpljenja za duševno zdravje otrok, je v veliki meri odvisno od tega, kakšno podporo dobivajo otroci v svojem okolju, koliko doživijo dobrega, pozitivnega, ki predstavlja protiutež zlu, ki so ga doživeli, izgubi vere v človečnost, v človeštvo.«
»Izhajajoč iz te ugotovitve, smo razvili projekt psihosocialne podpore otrokom, projekt, ki je usidran v šolo. Če šola sprejme vlogo psihosocialnega pomočnika, postane ta pomoč dostopna vsem otrokom.«
»Učitelje ozaveščamo o tem, kako pomembna je njihova funkcija. Učitelji so tudi sami v vojni, skušamo tudi njim nekaj dati, jih spodbuditi, da govorijo o svojih težavah in da oni potem igrajo vlogo psihosocialnega pomočnika otrokom v razredu.«