»Če merljivi rezultati dosežkov zasenčijo preostalo, se lahko začenjajo obračati v svoje nasprotje: namesto obeta dobre, razmišljajoče, zadovoljne, zdrave in povezane družbe lahko vodijo k razdeljeni, tekmovalni, individualizirani družbi, katere člani niso sposobni sožitja, sodelovanja in skupnega reševanja kompleksnih izzivov, pred katere smo postavljeni kot človeštvo.«
»Zato je pri premislekih in načrtovanju sprememb v vzgoji in izobraževanju treba imeti pogum stopiti korak nazaj in pogledati širšo sliko od le merljivih rezultatov, ki jih otroci dosegajo na izbranih področjih.«
»Naše mnenje je, da je prav to, da smo politiko držali zunaj šolskega prostora, v veliki meri eden od ključnih razlogov, da je bilo naše javno izobraževanje do zdaj kakovostno.«
»S temi strokovnimi usposabljanji ozaveščamo o pomenu filma in filmske vzgoje v formalnem izobraževanju ter krepimo kompetence strokovnih delavcev osnovnih šol.«
»Tam najdete tudi posnetke naših strokovnih usposabljanj, strokovna gradiva, brskalnik po filmsko vzgojnih ponudnikih, ki izvajajo filmsko vzgojne dejavnosti po celi Sloveniji. Vzpostavljena sta filmska baza in filmski pojmovnik.«