»vse tri v vojno vpletene strani – nacistična, partijska oz. partizanska in domobranska – za posredovanje sporočil prebivalstvu pogosto uporabljale plakat kot priročno sredstvo za vizualno komunikacijo«
»Od pripovedi ljudskega izročila in začetkov moderne grozljivke v literaturi in na filmu do sodobnih umetniških oblik predstavlja žanr grozljivke potencial za nagovor človeških in družbenih strahov.«
»Pokazal sem slike plakatov predsednici. Ni niti trenila z očesom. Popolnoma nič je ni ganilo ... Da smo si na jasnem: Vemo, da to ni prvič in verjetno tudi ne zadnjič. Mi imamo delo. Imamo krizo, ki jo moramo reševati, imamo zakone, ki jih je treba sprejeti, Madžarska je del Evropske unije ... Sedi za isto mizo.«
»Žirijo je natečajni predlog prepričal predvsem s premišljeno in dosledno referenco na aktualno svetovno dogajanje, s čimer se na kreativen in nekonvencionalen način zrcali sporočilo oblikovanega plakata.«
»Slehernik ob ogledu plakata ni le soočen s problematiko pomanjkanja krvodajalcev v Sloveniji, ampak je tudi nagovorjen, da pristopi k dejavnemu vključevanju darovanja krvi.«
»Dela zaznamujejo svojstveni oblikovalski pristopi. Plakati prikazujejo moč vizualnega sporočanja, kako lahko vedno aktualen družbeno pereč pojem s pomočjo različnih tehnik prevajamo v pomenljiva in angažirana sporočila.«
»V srži projektov Strpnost in Študenti za strpnost je en sam cilj – ozaveščanje in poudarjanje pomena strpnosti in družbene vključenosti.«