»Nisi bil ti. Jaz sem bila kriva. Plis, pokliči me.«
»Vem, da sem te razočarala. A se lahko pogovoriva?«
»Ta poudarek 'nisem kriva' zelo velikokrat slišijo ženske, ki so žrtve intimnopartnerskega nasilja. Ta krivda se v velikih večinah vali na ženske – za nasilje, posilstva, nadlegovanja.«
»Oglaševanje je vedno vpeto v sentiment časa.«
»Na žalost smo priča toksični kulturi in toksični moškosti, kjer na milijone mladih, jeznih fantov podlega zelo mizoginim in sovražnim sporočilom raznoraznih vplivnežev.«
»Slovenski oglaševalski prostor je izjemno dobro reguliran. Že več kot tri desetletja imamo izjemen oglaševalski kodeks, ki take primere presoja in verjamem, da bo tudi tokrat tako.«
»Ta izjava 'nisem kriva' je zelo nevarna za ženske, ki že tako ali tako živijo v konfliktnih in nasilnih odnosih, da se potem perpetuira, da ne glede na okoliščino, ženska ni kriva.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju