»Ravno svobodnim umetnicam in umetnikom je v teh časih še posebej težko shajati, saj so ostali brez možnosti nastopanja in posledično brez honorarja. Pri tem so jim delovne štipendije lahko v pomoč. Dunaj skrbi za svoje umetnike, tako v dobrih kot tudi v slabih časih.«
»Delovne štipendije so namenjene predvsem tistim umetnicam in umetnikom, ki jih dosedanji ukrepi pomoči niso zajeli. Ravno te ljudi, ki delajo v prekarnih delovnih razmerjih in se zdaj spopadajo z negotovostjo, strahovi in finančnimi težavami, je treba še posebej zaščititi. Delovne štipendije so nujen ukrep mesta poleg različnih vrst pomoči države.«
»Muzeji morajo biti odprti, kadar koli je to mogoče. Veseli nas, da lahko na podlagi spodbudne prognoze glede covida-19 in pozitivnih signalov politike Umetnostnozgodovinski muzej ponovno odpremo že za binkošti konec maja.«
»Po informacijah, ki so dostopne na Upravi RS za zaščito in reševanje (URSZR), za zdravstvene ekipe Slovenija ni zaprosila in tudi nobene ni sprejela. Slovenija je zdravstveno osebje ponudila samo Italiji.«
»Šlo bi se za en mesec oziroma do preklica. Lahko pa tudi za en teden, odvisno od možnosti posameznikov. Lokacije niso bile znane, šlo pa bi se v središče izbruha epidemije.«
»V primeru napotitve v Italijo je (bilo) predvideno, da stroške napotitve (plačilo dela ter stroške poti, prehrane in nočitve), krije Slovenija ‒ oziroma namestitev in prehrana po dogovoru z italijansko stranjo.«
»Potrebujemo kakršno koli pomoč in zaradi tega nam bo vaša velikodušna donacija zelo koristila, sploh za tiste, ki so v prvih bojnih linijah in rešujejo življenja.«
»To spremembo z enim klikom oziroma telefonsko številko smo uvedli, ker smo poslušali, tudi prek medijev, da so se številni tajkuni pritoževali, lahko so v politiki ali tudi ne, da teh stotih evrov ne želijo, saj da je to za njih ponižujoče. Sem običajen človek, a menim, da je v tem trenutku pomembnejše, da sam teh sto evrov pustim državi, kot da bi jih vzel. Zato se sam ne bom prijavil ali klical na to telefonsko številko.«
»Nimam seznama dospele opreme, saj jo bo republiška uprava za zaščito in reševanje prevzela danes. Odgovoril bom na pamet, ne vlecite me za vsako decimalko. Gre za približno dva milijona mask in zaščitna oblačila.«
»Ko se je pri nas začela epidemija, so moji kolegi v telefonskem centru delali po 24 ur na dan, ena oseba pa je zmogla opraviti približno 50 klicev dnevno. Digitalni asistent lahko sočasno odgovarja več deset tisoč ljudem. To je velika pomoč za preobremenjeni zdravstveni sistem.«
»Opažamo težnje in tveganje, da si država z določenimi ukrepi, predvsem takšnimi, ki se nanašajo na spodbujanje trošenja, morebiti zapira manevrski prostor za ukrepanje v naslednjih fazah.«