»Ukrep je tak, kot se seveda izvaja tudi v drugih državah, pri nas je morda nov, ker ga šele začenjamo, ampak strokovnjaki zdravstvene stroke ocenjujejo, da je tako potrebno.«
»Na Adrii smo skušali izvedeti, koliko potnikov je zahtevalo odškodnine in koliko so jih izplačali, vendar so nas opomnili, da so 'želene informacije poslovne narave, zato jih ne morejo posredovati'.«
»Do zdaj smo lahko 20 pritožb, za katere smo ugotovili, da so utemeljene in o tem obstaja ustrezna dokumentacija, posredovali kolegom na drugih EPC-jih, enako smo v zvezi z devetimi pritožbami stopili v stik z Adrio Airways.«
»Vsak letalski prevoznik mora v primeru odpovedi leta potnikom ponuditi povračilo stroškov v roku 7 dni ali pa povratni let na izhodiščno mesto odhoda, takoj ko je to mogoče.«
»Za nastale okoliščine in povzročene nevšečnosti se vsem potnikom opravičujemo in zagotavljamo, da delamo vse, da poiščemo najbolj optimalne rešitve za njihovo potovanje.«