»Mnogo hrupa za nič je komedija, kjer ni čiste linije ali ljubezenskega para, temveč je vse ena velika zmešnjava. Veliko parov se zbližuje in spet oddaljuje, v resnici pa gre v predstavi za naš napor, da se prepoznamo, zbližamo in uredimo svoja čustva.«
»Ideja tega izobraževanja je, da združi področja, ki širše sestavljajo neko uprizoritveno umetnost, da se mladim oziroma otrokom ponudi vpogled v različne procese, v različna znanja.«
»Gledališki seminar nadaljuje umetniško in pedagoško tradicijo Dramskega studia, skorajda kultnega programa dramaturga Vilija Ravnjaka, ki je v Mariboru deloval konec 80. in v začetku 90. let prejšnjega stoletja, s tem da bo ta program seveda prilagojen današnjim razmeram.«
»Dolgoletno raziskovanje lutkovne umetnosti govori o vedno novem, a novem s starimi koreninami, s tradicijo in ljubeznijo do umetnosti oživljanja lutk vseh oblik, velikosti in barv. Nadaljujemo torej v začrtano smer.«
»Vem, da je to nekako mračnjaško, a če pogledamo svet okoli sebe, se na eni strani te vojne dejansko dogajajo, po drugi strani pa je vojna naenkrat postala beseda, ki jo ljudje, tudi pri nas, kar preveč na lahko uporabljajo.«
»Gledališče in gledališka igra zame ni monolog, ampak dialog. Dialog z avtorsko ekipo, ki mi pride nasproti, s kolegi, ko skupaj razmišljamo o predstavi, in v končni fazi dialog med nami in vami, ki poteka preko predstave. To so trenutki, ki so pomembni.«
»Škof je žirijo prepričal v vlogi ikonične figure krščanskega srednjega veka, Frančiška, ki ga je po oceni žirije 'odigral s pripovedno inteligenco in toplino na eni strani in z natančnim portretom bogoiskateljstva v mučenem telesu na drugi strani'.«